Zoeken Vraag het forum

Heb echt even hulp nodig van iemand!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kiaraah

Het gaat nu al 2 maanden lang door en beheerst mijn leven nu. Morgen krijg ik gelukkig een behandeling. Hiervoor.

Wat is mijn angst? Omdat ik een erge hyperventilatie in het ziekenhuis heb gekregen. Heb ik heel erg de angst om dood te gaan. Elke dag, ik geniet amper. Kan niet vooruit kijken omdat ik denk dat ik er vandaag wel niet zou zijn. Bang om een hartaanval te krijgen. Of iets met de hersenen hersenbloeding of een herseninfact. Of wanlt ik nu heb bang om een bloedpropje te krijgen omdat ik de pil slik. Durf de vanochtend niet te slikken omdat er de kans is dat je trombose van kan krijgen enzovoort. Of ben bang dat ik een bloedpropje in de longen krijg enzovoort.

Ik ben niet echt bang voor wat er na komt. Maar wat voor pijn ik er bij zou krijgen.

Ik ben 22 jaar ik sporten veel was altijd bezig voornamelijk altijd positief geweest, en op een dag werd ik gewoon ziek. En daardoor heel angstig geworden ( ik had toen vitamine D tekort)

Mijn werk en hobby’s allemaal laten vallen ( werk nu pas 3 uurtjes per dag)

Maar alstublieft iemand een paar tips?? Ik moet er echt bovenop zien te komen

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik neem aan dat je morgen naar een psycholoog gaat. Dat is in ieder geval al een goede stap in de richting.  Probeer te onthouden, dat angsten alleen maar gedachten zijn. Je zou ook eens de columns over angst kunnen lezen:

https://www.dokter.nl/dossiers/angsten/

Reageren
    Kiaraah

Behandeling  gedragstherapie en nog een andere behandeling. En inderdaad tussen door psycholoog

Reageren
    John (moderator)

Dan wordt er in ieder geval aan gewerkt. Dat is het allerbelangrijkste

Reageren
Reageer op: Heb echt even hulp nodig van iemand!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.