Zoeken Vraag het forum

Klote

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anna

Soms voel ik me kloten ik word snel boos en ik heb zelfmoord gedachtes mijn broer heeft een kanabich probleem en mijn oom is 2 maanden geleden aan een alchol probleem. Mijn ouders hebben hier best wel moeilijk mee denk ik. Ik had hierom ook nog eens een rot tijd op school ik werd gepest en heb uit eindelijk iemand met de dood bedreigd. Mijn ouders weten dit allemaal behalven dat ik bijna een zelfmoord poging had gedaan. Soms ben ik bang dat ik zoals mijn oom word of erger. Soms zou ik gewoon even weg willen weg van huis weg van mijn familie weg van alles. Soms wil ik gewoon even keihard gillen. Ik heb ook nog eens ADD en zit mijn hoofd snel bomvol. Ik heb af eb toe met 1133 gechat maar veel had ik er niet aan. Mijn ouders kunnen maar geen goede kinderpscycholoog voor me vinden. Ik ben bang dat hoe langer het duurt hoe gekker ik word. Ik ben bang dat ik depressie heb mijn moeder heeft het namelijk ook . Ik ben trouwens 14 jaar in september 15

1 reactie
    Reageren
    Zeeuws vlaanderen

Wat naar dat ook jij deze gevoelens moet ervaren ik ben een vrouw van 33 en bij mij begon het in groep 8 laatste klas basisschool,hetzelfde verhaal werd van slachtoffer van pesten de dader.

Ik duim dat het voor jou nog allemaal beter mag worden en zeker als je stabiele ouders hebt.

Hopelijk is het idd de pubertijd en zal het met de jaren slijten.

Bij mij is dat in elk geval nooit gebeurd.

Sterkte

Reageren
Reageer op: Klote
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.