Zoeken Vraag het forum

Moe down en halfdepressie na de sportschool

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mikaatje

De meeste mensen krijgen energie van sporten, ik heb het gevoel dat het bij mij juist andersom werkt. Voornamelijk als ik in de sportschool ben geweest en als ik met zware gewichten heb getraind. Ik voel me daarna  erg moe worden en het lijkt alsof de energie uit mijn hoofd wegstroomt. Ik heb meer moeite om na te denken en ook om goed uit mijn woorden te komen. Ook heb ik echt nergens zin meer in en staar ik een beetje voor me uit. De volgende dag heb ik daar ook nog last van en word ik heel erg moe wakker. Als ik vervolgens een aantal dagen niet sport wordt het langzaam beter.

Ik snap dat het een oplossing is om niet te sporten, maar ik wil heel graag blijven sporten en ik denk dat er ook iets niet goed zit als je na een sportschoolsessie in een soort depressie beland een aantal dagen.

Herkent iemand dit ?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Je bent biet aan diëten of gebruikt supplementen voor het sporten? Ben je man vrouw? Hoe oud ben je, hoe groot ben je en wat weeg je?

Reageren
Reageer op: Moe down en halfdepressie na de sportschool
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.