Zoeken Vraag het forum

snijden

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniempjex

Heeei
    Ik zit met heel veel problemen thuis en weet niet wat ik ermee moet. ik ben een half jaar geleden gestart met een behandeling voor anorexia en daar ben ik nu wel grotendeels vanaf. Maar nu snijd en kras ik mezelf in mijn handen en voeten. Ik weet niet wat ik hiermee moet. Ik wil niet stoppen. Ik heb het geprobeerd, maar ik kan het niet. Niemand weet het, alleen een paar vrienden. Maar er is toch niks ergs aan snijden. Het is voor mij de enige manier om door te gaan met mijn leven. En zelfmoord zal ik nooit plegen. Zolang het bij snijden en krassen blijft is er toch niks ergs aan?

1 reactie
    Reageren
    Emmie

Hallo, het snijden kan wel gevaarlijk zijn. Stel je raakt een keer je slagader in je voet of arm/pols dan ben je nog verder van huis..!! Ik zou je aan raden om met iemand over alle problemen ook van te thuis te praten. Weet niet wat je leeftijd is, maar ben je nog jong en woon je bij je ouders en komen daar ook problemen vanaf kun je je inschrijven bij een woonzorg instelling. Die helpen je bij van alles en zorgen dat alles op rolletjes gaat lopen, zodat je verder kan met je toekomst. Heel veel succes.
    Groetjes Emily

Reageren
Reageer op: snijden
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.