Zoeken Vraag het forum

Bang voor alles

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi,
    Ik ben 16 jaar en heb al zeker 2 jaar lang last van van alles en nog wat. Ik heb vaak wanneer ik op school ben last van paniek aanvallen, ik zit dan in een les en iets in me hoofd zegt dat ik naar de wc moet. Ik ga dan ook, maar ik hoef daar niet. Dit is erg vervelend als dit elke les gebeurt. Ik ga niet elke les naar de wc natuurlijk want dat valt op. Als ik niet kan naar de wc maar ik denk van wel krijg ik paniekaanvallen. Het
    Lijkt net alsof ik het in me broek doe. Ik dacht dat het op vakantie ophield maar we zijn nog geen 10 meter van onze camping af of ik moet al weer. Ik maak mezelf zo helemaal gek en het is erg vermoeiend. Wat moet ik doen????

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ga naar de huisarts en laat je verwijzen naar de kindrpsycholoog

Reageren
Reageer op: Bang voor alles
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.