Zoeken Vraag het forum

Angsten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jos

Hoi toen ik 18 was ben nu 25
    Toen was ik heel nieuwschierig naar sex en zo ik heb toen op allrmaal sexsite geseten en me aangemeld en een hoop ook weer afgemeld dat heb ik gedaan tot ik 23 was en toen niet meer nu een jaar geleden enorme spijt van gekregen en tot op de dag van vandaag enorme schulf gevoel en enorm bang dat ik nog ergejs een acount zou hebben ik zoek het hele internet elke keer af en voel me zo bang err over dat er nog iets zou staan hebben jullie tips voor mij om dat kwijd te raken en er mee om kan gaan en dat ik niet meer elke keer ga zoeken of er nog wat is want ik weet het echt niet mer voel me er zo depri en somber door beinvloed me hele leven op.moment

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Gewoon stoppen met zoeken want dat heeft totaal geen zin. Als je niet welke website/app en geen gebruikersnaam hebt ga je dus nooit iets vinden. Totaal zinloos dus. En bij de meeste websites worden inactieve account sowieso na bepaalde tijd verwijderd

Reageren
    Jos

Oke dankje je heb gelijk .
    Nog een vraagje denkje dat meer jongeren dat doen ik schaam me er vreselijk voor en heb er zo rot gevoel over

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat een heleboel mensen dat doen hoor

Reageren
Reageer op: Angsten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.