- Anoniem5 januari 2020 om 22:07
Hallo allemaal, ik heb erge angst omdat ik op een spelletje wat rare dingen heb gedaan, waar ik nu spijt van hem. Ik ben nu bang dat de persoon met wie ik aan het chatten was mijn computer hackte ofso en mijn naam weet en nu mijn naam met dat gesprek online gooit. Of dat hij mijn adres te weten komt. Maar dit kan toch niet? En hoe kan ik van deze angst afkomen? Ben namelijk erg bang
13 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 januari 2020 om 22:13Ik weet niet wat je gedaan hebt, maar dit krijg je als je van tevoren niet nadenkt over wat je gaat doen.
Reageren
Je kunt er vooralsnog niets aan doen.Anoniem5 januari 2020 om 22:17Ja het was een beetje geil tegen elkaar praten en een soort seks achtige dingen zeggen maar zonder foto en alles. Het was puur alleen tekst. Maar weet u misschien of het mogelijk dat hij zo mijn echte naam komt te weten?
ReagerenJohn (moderator)
5 januari 2020 om 22:20Dat is dan toch niet zo’n heel groot probleem. Ik zou me er maar niet zo druk over maken
ReagerenAnoniem5 januari 2020 om 22:22Maar ik ben gewoon bang dat hij mijn naam nu weet ofso en dat dan online komt met het gesprek erbij en dat wil ik absoluut niet. Maar ik kan mezelf er niet rustig over krijgen. Weet u hoe ik dat kan doen?
ReagerenJohn (moderator)
5 januari 2020 om 22:30Probeer er verder niet over na te denken en te vergeten. En de volgende keer eerst even goed nadenken
ReagerenAnoniem5 januari 2020 om 22:34Mag ik nog 1 ding vragen? Denkt u dat het mogelijk is dat hij of zij op deze manier achter mijn echte naam komt of mijn echte adres??
ReagerenJohn (moderator)
5 januari 2020 om 22:36Die vraag kan ik zo helaas niet beantwoorden. Dat ligt aan de app die je gebruikt hebt en aan je profielinformatie
ReagerenAnoniem5 januari 2020 om 22:42Het was op het spelletje leet hotel. En je hoeft voor het aanmaken van een account wel een e-mail adres in te vullen, maar ik heb even gekeken en heb daar een email ingevuld wat niet van mij is en dus niks met mijn echte naam erin is. Kan dit dus niet leiden tot mijn echte gegevens?
ReagerenJohn (moderator)
5 januari 2020 om 23:00Dan is er toch niks aan de hand
ReagerenAnoniem7 januari 2020 om 07:21Ik denk door bepaalde gebeurtenissen dat ik een angstoornis heb of iets in die richting. Vandaar dat ik me ook zo bang maakt. Nu ging ik wat dingen opzoeken hierover op sense info. En opeens kwam het in mijn hoofd op dat ik misschien wel strafbaar ben door deze gebeurtenis, terwijl het alleen praten was via een chat. Maar toch ben ik opeens ook daar bang voor. Maar ik ben toch niet strafbaar of wel???
ReagerenJohn (moderator)
7 januari 2020 om 18:47Nou overdrijf je toch wel een beetje
ReagerenAnoniem7 januari 2020 om 21:53Maar is het niet strafbaar als hij het eigenlijk niet wou, maar dat niet heeft gezegd. Door mijn angstoornis ben ik hier dus heel bang voor en komen er allemaal erge scenario’s in mijn hoofd. Maar is deze rede hierboven niet strafbaar?? Ik ben trouwens minderjarig als dat nog invloed heeft.
ReagerenJohn (moderator)
8 januari 2020 om 18:35Niks strafbaar
Reageren