Zoeken Vraag het forum

ongerust

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • lindsey

hallo ik heb een vraag over paniekaanvallen ik heb al lange tijd klachten en angstvallen gisterenmiddag begon het ik voelde mij niet lekker en ik was zeer moe ik probeerde alsnog mij niet druk te maken en gewoon mijn dagelijkse dingen te doen. ik wou er even tussen uit en ben ik naar een winkelcentrum gegaan in de auto voelde ik mij heel moe en begon mijn maag raar te doen ik stapte de auto uit en ik voelde mij raar in mijn hoofd soort van licht in het hoofd maar niet duizelig op een gegeven moment voelde ik mij helemaal niet meer lekker en kon ik amper lopen ik voelde mijn benen wel dus geen zwakke gevoel in me benen maar wel in mijn hoofd ik had problemen met mijn evenwicht ik zag een bankje en ik ging zitten mijn hartslag was volgens mij heel snel ik probeerde te kalmeren maar het lukte mij niet doordat ik mij zo raar in mijn hoofd voelde ik heb eerder paniekaanvallen gehad maar niet zo een dit gevoel in mijn hoofd was heel raar ik probeerde om naar een winkel te gaan waar ze een kalmeer middelen hebben en zo heb ik valeriaan gekocht na een tijdje voelde ik mij iets beter en ben ik naar huis gegaan toen heb ik maar de huisarts gebeld en ik kon er gelijk terecht die heeft mijn zuurstof gemeten 99 bloedruk 130 /hartslag 91 daarna 78  ik was zo in de war dat ik eigenlijk vergeten te vragen was of het toch niet iets anders is dan hyperventilatie dit gevoel heb ik niet eerder gehad en ik ben best bang dat het niet iets met mijn hersenen te maken heeft zoals een tia. vandaag voel ik mij nog steeds niet helemaal goed ik ben moe ik heb een naar gevoel in mijn maag en soort van hongerig terwijl ik  al heb gegeten dus mijn vraag is moet ik alsnog naar de huisarts gaan of maak ik mij onnodig ongerust?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het lijkt toch heel erg op een hyperventilatie aanval.

Reageren
Reageer op: ongerust
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.