- Nicky Klaassen12 april 2024 om 14:06
Vanuit mijn huisarts behandeld met methylfenidaat en dexamphetamine, gaven te veel bijwerking als anxiety en afvlakking. Bupropion geprobeerd, zelfde bijwerkingen. Atomoxetine geprobeerd, werkte geweldig voor m’n adhd maar door fysieke bijwerkingen moeten stoppen. Nu ben ik aangekomen bij off label medicatie waar m’n huisarts niet bekend genoeg mee is om op zichzelf op te starten en te begeleiden. Iemand die weet hoe ik in aanraking kan komen met een psychiater of een online verwijzing kan krijgen waardoor m’n huisarts een middel als duloxetine (off-label, schijnt voor velen te kunnen helpen) voor kan schrijven?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 april 2024 om 18:00De huisarts zou je dan naar een psychiater moeten verwijzen
ReagerenKN’1713 april 2024 om 22:03Bij mij werkte niks of teveel bijwerkingen. Ik heb nu Elvanse, is Lisdexamfetamine. Die wordt anders afgebroken in je lichaam waardoor heel veel mensen daar meer baat bij hebben. Echter vind ik het raar dat je huisarts hierzo mee aan het experimenteren is. Hij zou je idd door moeten verwijzen. Voor mijzelf weet ik in ieder geval geen off label gebruik meer van medicatie.
Reageren