Zoeken Vraag het forum

Steek in borst, hoogstwaarschijnlijk/zeker door vitamine B3 pil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • MelvinAlken

In verband met mijn zware acne moet ik van de homeopaat een aantal vitaminepillen slikken per dag.
    Ochtend: Vitamine A, C, B3, B12 en MSM
    Middag: Vitamine B3, C en MSM
    Avond: Vitamine B3, MSM en C

Ik sluit de laatste tijd De vitamine B3 uit aangezien ik daar een kans bij heb dat ik een enorme steek in mijn borstkas krijg. Hierdoor stijgt mijn hoeveelheid acne weer enorm. Ik heb al gekeken wat een niacine-flush is, maar dat is in dit geval niet wat het is. Na de steek begint de niacine-flush pas, en de steek hoort er echt niet te zijn. Weet iemand raad met dit? Dit is namelijk niet normaal, vind ik. Ik lik een kwartier pijn te lijden door 1 pilletje, soms wel 2 keer per dag. Meestal als ik B3 voor het eten neem, krijg ik de steek. Dat sluit ik ook uit. Maar na het eten krijg ik de steek ook! Alstublieft, als u hier een oplossing voor heeft, kan dat later mijn huid nog redden, zou ik maar zeggen.

Met vriendelijke Groet,

Melvin Alken

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Aangezien de homeopaat de middelen heeft voorgeschreven, is het beter om de homeopaat hierover te raadplegen.

Reageren
Reageer op: Steek in borst, hoogstwaarschijnlijk/zeker door vitamine B3 pil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.