Zoeken Vraag het forum

Intense pijn in rug en onderbuik bij inademen en bewegen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allemaal,

Ik ben een 16-jarig meisje. Ik zat vandaag op de bank en nadat ik een snack had gepakt en weer ging zitten had ik hele erge pijn in mijn rug. Ik kan niet precies zeggen waar. Maar ik voel het gewoon. Ik had eerst dat ik gewoon rugpijn had, maar het werd steeds erger. Mama zei dat ik me na een warme douche wel beter zou voelen. Maar nee het is veel erger geworden. Ik kon in de douche mijn armen niet eens omhoog krijgen om mijn haren te wassen en bukken deed ook veel pijn. Na het douche heb ik dit tegen mama verteld. Nu zit ik hier met tranen in mijn ogen dit bericht te tikken. Bij diepe ademhaling heb ik ook erge pijn in mijn buik/ribben en rug. Ik kan niet precies zeggen hoe ik me voel. Als ik naar links of rechts beweeg voel ik het ook. Ik vraag me af hoe dit ineens kan want ik kan niks op internet vinden. Moet ik naar de huisarts? Ik ben een beetje bang. Ik hoop dat iemand een antwoord voor me heeft

Alvast bedankt !

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik lees nu je berichtje.
    Heb je de klachten nog steeds? Heb je het ook benauwd?

Reageren
    Anoniem

Ja na 2 dagen nog steeds erge last. Bij mijn rechterschouderblad. Als mijn moeder erop drukt heb ik geen pijn, alleen bij het zitten tegen een kussen of liggen doet ontzettend veel pijn. Sinds vanmorgen is de pijn doorgetrokken naar mijn nek. Ik heb denk ik nu opgezette klieren. Moet ik naar de huisarts gaan?

Reageren
    John (moderator)

Dat zou ik wel doen ja.

Reageren
    Anoniem

Okee zal ik doen, bedankt voor je antwoorden

Reageren
Reageer op: Intense pijn in rug en onderbuik bij inademen en bewegen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.