- Anoniem26 augustus 2014 om 18:08
Hallo allemaal,
Ik ben een 16-jarig meisje. Ik zat vandaag op de bank en nadat ik een snack had gepakt en weer ging zitten had ik hele erge pijn in mijn rug. Ik kan niet precies zeggen waar. Maar ik voel het gewoon. Ik had eerst dat ik gewoon rugpijn had, maar het werd steeds erger. Mama zei dat ik me na een warme douche wel beter zou voelen. Maar nee het is veel erger geworden. Ik kon in de douche mijn armen niet eens omhoog krijgen om mijn haren te wassen en bukken deed ook veel pijn. Na het douche heb ik dit tegen mama verteld. Nu zit ik hier met tranen in mijn ogen dit bericht te tikken. Bij diepe ademhaling heb ik ook erge pijn in mijn buik/ribben en rug. Ik kan niet precies zeggen hoe ik me voel. Als ik naar links of rechts beweeg voel ik het ook. Ik vraag me af hoe dit ineens kan want ik kan niks op internet vinden. Moet ik naar de huisarts? Ik ben een beetje bang. Ik hoop dat iemand een antwoord voor me heeft
Alvast bedankt !
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
26 augustus 2014 om 20:52Ik lees nu je berichtje.
Reageren
Heb je de klachten nog steeds? Heb je het ook benauwd?Anoniem28 augustus 2014 om 14:41Ja na 2 dagen nog steeds erge last. Bij mijn rechterschouderblad. Als mijn moeder erop drukt heb ik geen pijn, alleen bij het zitten tegen een kussen of liggen doet ontzettend veel pijn. Sinds vanmorgen is de pijn doorgetrokken naar mijn nek. Ik heb denk ik nu opgezette klieren. Moet ik naar de huisarts gaan?
ReagerenJohn (moderator)
28 augustus 2014 om 15:03Dat zou ik wel doen ja.
ReagerenAnoniem28 augustus 2014 om 15:29Okee zal ik doen, bedankt voor je antwoorden
Reageren