Zoeken Vraag het forum

pijn nek bij fappem

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hey
    Dernet toen k net aan het fappen was kreeg k enorme pijn net boven mijn nek en onderkant van kaken. Toen k weer probeerde kwam het wee en nu heb k hoofdpijn
    Is het ernstig of heb k gewoon hoofdpijn door de warmte en zweet. En bij mijn nek voel ik ergens in het midde n een soort bobbel of bal. Als ik er op sla krijg k lichtelijk hoofdpijn is het normaal. Me moeder zeg dat het komt door de sportschool en dat k iets te veel kilos heb opgetild en daat daarom ook verkouden ben omdat ik thuis altijd op blote voeten loop help me please

15 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Hoe was je aan het masturberen?
    Liggend, zittend of staand? Als dat liggend was zou het wel eens kunnen liggen aan spanning die je in je nek krijgt als je je hoofd onder het afrukken hoog houdt om te kijken wat je doet.

Reageren
    Anoniem

het was eerst zittend maar toen kreeg ik best wel zware pijn dus dees ik het na de 3e x liggend toen was het wel wat minder

Reageren
    John (moderator)

Probeer in ieder geval de volgende keer een ontspannen houding te nemen vooral voor je hoofd.

Reageren
    Anoniem

Sinds gisteren heb k al hoofdpijn . k heb al 2 paracetemollen
    genomen maar niet dat het helpt kan het hersentumor zijn ofzo
    ik zie wel normaal,praat normaal, beweeg normaal.
    is het gewoon een griepje?

Reageren
    John (moderator)

Een hersentumor?? Dat is wel heel drastisch. Misschien krijg je inderdaad gewoon de griep.

Reageren
    Anoniem

is goed bedankt want ik was echt bang geworden dat k zoiets kreeg

Reageren
    Anoniem

Hey Tandor

elke keer wanneer ik ga aftrekken krijg ik heel erg pijn in mijn achterhoofd bij welke houding dan ook. maar ik wil niet naar de huisarts hiervoor dus moet even een tijdje rust nemen of wat?

Reageren
    John (moderator)

Waar je op moet letten is de houding van je hoofd en schouders. Als je te lang moet rukken om klaar te komen en voor en tijdens het orgasme span je waarschijnlijk alle mogelijke spieren aan. Probeer daar maar eens op te letten.

Reageren
    Anoniem

al gedaan het duurt nooit minder dan 5 minuten en vroeger was het nooit zo dus tja?

Reageren
    Anoniem

ik bedoelde het duurt nooit meer dan 5 minuten

Reageren
    John (moderator)

Van het rukken zelf krijg je geen nekpijn. Het moet toch echt in de houding zitten. Ik ben er van overtuigd dat het door het aanspannen van je spieren komt. Beetje lastig om dat hier uitgebreid te gaan bespreken. Wat je een keer zou moeten doen is een filmpje maken van jezelf. Bekijk dat dan maar eens goed en let dan op wat je met je hoofd en je nek doet.

Hoe oud ben je?

Reageren
    Anoniem

ik bn 16 en als ik aftrekdoe ik mijn hoofd vaak naar boven maar vandaag deed ik het niet kreeg minder hoofdpijn ervan maar nog steeds kreeg ik het wel en vooral aan der rechterkant van mijn achterhoofd

Reageren
    John (moderator)

Het komt toch echt door het rukken. Ik neem aan dat je ook met rechts rukt. Het is echt de spierspanning van je schouder en je hoofd. Zo gauw als je wat extra moeite gaat doen om klaar te komen span je dus de spieren van je arm, schouder, nek en hoofd aan. Ook ik was eens 16. 😉

Reageren
    Anoniem

is goed is ga denk ik even proberen met rechts binnenkort omdat ik links ben
    en misschien ligt het ook aan de weersverandering omdat het sinds vorige week warm is en ik dit sinds vorige week heb kan het misschien een verband hebben

Reageren
Reageer op: pijn nek bij fappem
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.