- Anoniem29 maart 2014 om 15:08
Hey
Dernet toen k net aan het fappen was kreeg k enorme pijn net boven mijn nek en onderkant van kaken. Toen k weer probeerde kwam het wee en nu heb k hoofdpijn
Is het ernstig of heb k gewoon hoofdpijn door de warmte en zweet. En bij mijn nek voel ik ergens in het midde n een soort bobbel of bal. Als ik er op sla krijg k lichtelijk hoofdpijn is het normaal. Me moeder zeg dat het komt door de sportschool en dat k iets te veel kilos heb opgetild en daat daarom ook verkouden ben omdat ik thuis altijd op blote voeten loop help me please15 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 maart 2014 om 15:33Hoe was je aan het masturberen?
Reageren
Liggend, zittend of staand? Als dat liggend was zou het wel eens kunnen liggen aan spanning die je in je nek krijgt als je je hoofd onder het afrukken hoog houdt om te kijken wat je doet.Anoniem29 maart 2014 om 15:48het was eerst zittend maar toen kreeg ik best wel zware pijn dus dees ik het na de 3e x liggend toen was het wel wat minder
ReagerenJohn (moderator)
29 maart 2014 om 16:28Probeer in ieder geval de volgende keer een ontspannen houding te nemen vooral voor je hoofd.
ReagerenAnoniem30 maart 2014 om 08:30Sinds gisteren heb k al hoofdpijn . k heb al 2 paracetemollen
Reageren
genomen maar niet dat het helpt kan het hersentumor zijn ofzo
ik zie wel normaal,praat normaal, beweeg normaal.
is het gewoon een griepje?John (moderator)
30 maart 2014 om 08:39Een hersentumor?? Dat is wel heel drastisch. Misschien krijg je inderdaad gewoon de griep.
ReagerenAnoniem30 maart 2014 om 08:58is goed bedankt want ik was echt bang geworden dat k zoiets kreeg
ReagerenAnoniem1 april 2014 om 15:52Hey Tandor
elke keer wanneer ik ga aftrekken krijg ik heel erg pijn in mijn achterhoofd bij welke houding dan ook. maar ik wil niet naar de huisarts hiervoor dus moet even een tijdje rust nemen of wat?
ReagerenJohn (moderator)
1 april 2014 om 15:58Waar je op moet letten is de houding van je hoofd en schouders. Als je te lang moet rukken om klaar te komen en voor en tijdens het orgasme span je waarschijnlijk alle mogelijke spieren aan. Probeer daar maar eens op te letten.
ReagerenAnoniem1 april 2014 om 16:01al gedaan het duurt nooit minder dan 5 minuten en vroeger was het nooit zo dus tja?
ReagerenAnoniem1 april 2014 om 16:04ik bedoelde het duurt nooit meer dan 5 minuten
ReagerenJohn (moderator)
1 april 2014 om 16:18Van het rukken zelf krijg je geen nekpijn. Het moet toch echt in de houding zitten. Ik ben er van overtuigd dat het door het aanspannen van je spieren komt. Beetje lastig om dat hier uitgebreid te gaan bespreken. Wat je een keer zou moeten doen is een filmpje maken van jezelf. Bekijk dat dan maar eens goed en let dan op wat je met je hoofd en je nek doet.
Hoe oud ben je?
ReagerenAnoniem1 april 2014 om 16:55ik bn 16 en als ik aftrekdoe ik mijn hoofd vaak naar boven maar vandaag deed ik het niet kreeg minder hoofdpijn ervan maar nog steeds kreeg ik het wel en vooral aan der rechterkant van mijn achterhoofd
ReagerenJohn (moderator)
1 april 2014 om 17:00Het komt toch echt door het rukken. Ik neem aan dat je ook met rechts rukt. Het is echt de spierspanning van je schouder en je hoofd. Zo gauw als je wat extra moeite gaat doen om klaar te komen span je dus de spieren van je arm, schouder, nek en hoofd aan. Ook ik was eens 16. 😉
ReagerenAnoniem1 april 2014 om 17:16is goed is ga denk ik even proberen met rechts binnenkort omdat ik links ben
Reageren
en misschien ligt het ook aan de weersverandering omdat het sinds vorige week warm is en ik dit sinds vorige week heb kan het misschien een verband hebben