Zoeken Vraag het forum

pijn in mijn rechter lies

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb pijn in mijn rechter lies en hij trek helemaal in mijn huep en achter mijn rechter huep en soms helemaal in mijn dijbenen , ik kan namelijk mijn rechter been niet op het linker been leggen en kan ook niks met mijn rechter been duwen voel meteen hevige pijn in mijn rechter lies en ook als ik naar boven met de trap moet , gaat ook moeilijk krijgt pijn in mijn lies en trek de pijn onder mijn buik richting achter mijn heup en soms ook in mijn dijbeen , wat raad je me aan of denk dat het is , ik had een lichte hernia gehad .

4 reacties
    Reageren
    Tandor1

Ik zou in ieder geval even bij de huisarts langs gaan. Misschien heb je een liesbreuk.

Reageren
    Anoniem

Ben al geweest en het is geen liesbreuk zij de dokter ,heb mri gemaakt en ze kunnen niks vinden en s’avonds als ik slaap en op mijn zij ga draaien dat voel ik een hevige pijn rechts achter mijn huep of net boven mijn rechter bil, maar het pijn trek in mijn lies en boven been zo naar mijn dijbeeen , weet niet meet wat moet doen ben ook naar in chiropratic geweest 10 behandeling niks geholpen.

Reageren
    Anoniem

Ben vergeten te zeggen dat het pijn naar mijn kuit trekt en krijgt soms kramp en is ook geen spier verekking geconstateert.

Reageren
    Tandor1

Ga eens naar de fysiotherapeut en laat deze een aantal functie testen doen. Zo kun je erachter komen of het spier gerelateerd is.

Reageren
Reageer op: pijn in mijn rechter lies
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.