Zoeken Vraag het forum

pijn in buik

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

Ik heb sinds 2 dagen een continue aanwezige pijn in buik het begon midden boven mijn navel toen op de plek van mijn navel nu onder mijn navel het doet echt goed pijn ik gebruik op dit moment fentanyl pleister en oxynorm dat is ergens anders voor maar ik ben bang dat dat die buikpijn markeer dus ik vraag me af hoe erg die wel niet is wat kan het zijn?

3 reacties
    Reageren
    Lola

Hai, hoe oud ben je? Ben je man of vrouw? Slik je medicijnen? Kun je iets meer vertellen zodat we beter kunnen meedenken?

Lola

Reageren
    anoniem

Ik ben een vrouw van 29 jaar ik gebruik fentanyl pleister en oxynorm verder geen medicijn gebruik ik gebruik deze medicijnen vanwege andere klachten wat absoluut niet net mijn buik te maken heeft aar met mijn huid.
    De pijn is ondertussen nog iets lager en nog iets pijnlijk geworden

Reageren
    Jans

Ik raad je aan om naar je huisarts te gaan. Hij kan je lichamelijk onderzoeken en advies geven.

Succes

Reageren
Reageer op: pijn in buik
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.