- Vaatstra29 augustus 2012 om 06:53
Afgelopen zondag ben ik aan de blauwe plek (ongeveer ter grote van een vuist) iets boven mijn heup te zien, daarop gevallen. Gevallen op een stevig plastic stoeltje.
Nu heb ik sindsdien, volgens mij niet eens zozeer last van die blauwe plek, maar meer van een plek enkele centimeters erboven. De pijn is zoals de titel al aangeeft absoluut niet constant, maar gaat er met scheuten doorheen.
Je voelt het bijvoorbeeld met autorijden (drempels), slapen (op beide zijkanten niet prettig), opstaan waarbij ik met een soort situp overeind kom. Maar ook op willekeurige andere momenten. De pijn zit voornamelijk aan de zijkant en deels aan de achterkant.
Ik heb niet het vermoeden dat dit alleen veroorzaakt kan worden door de blauwe plek, maar heb dan ook geen flauw idee wat dit wel kan zijn. Ben benieuwd of jullie er een idee over kunnen hebben, want ik weet niet of een dokter bezoek hierom direct noodzaak is. 😉
1 reactieReagerenRenske29 augustus 2012 om 10:18Hallo Vaatstra, ik ben geen arts, maar ik weet dat een flinke bloeduitstorting behoorlijk pijn kan doen en tot wel 2 a 3 weken zichtbaar blijft. Het is net een paar dagen geleden gebeurd, dus ik zou niet direct in paniek raken, maar als het met een dag of 10 niet minder is, bel dan even met je huisarts. Ik kan me voorstellen dat je rechterzij goed beurs is op dit moment.
Succes
Reageren