Zoeken Vraag het forum

Muggenbeet

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Swaxboy

Hoi kan er iemand mij helpen ??aa?? Kheb opgemerkt dat ik een buldje naast mn anus heb kdenk dat het een muggen beet is maar het doet pijn als ik zit of als ik opt wc zit kan dit nimeer aan aub hulp?????

4 reacties
    Reageren
    Lola

Puistje of aambei?

Reageren
    Swagxboy

Das zo een harde boleke ?

Reageren
    Laura

Een muggenbeet zal het wel niet zijn, die steken niet tussen je billen hoor 😉
    Ik denk ook dat het een aambei is. Je kunt bij de drogist speciale aambeizalf kopen. Na een paar dagen zou het dan vanzelf moeten verdwijnen.

Reageren

Is het een steenpuist? Een steenpuist is te herkennen aan een rode, harde en pijnlijke plek in de huid. Vaak is dit in de oksels, tussen de billen of liezen. Na een paar dagen rijpt de steenpuist en ontstaat een zwarte, harde plek die uiteindelijk openbarst. Hieruit komt een necrotische prop, gevolgd door etter, een geelwitte soms wat bloederige dikke vloeistof, die naast dode witte bloedcellen ook de veroorzakende bacteriën bevat.

Bron:
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Steenpuist

Reageren
Reageer op: Muggenbeet
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.