Zoeken Vraag het forum

pijn bij me ribben, rug en me been

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sanne

Hallo, ik ben een meisje van 16 jaar en ik ben een tijdje geleden opgenomen in het ziekenhuis omdat ik zo’n pijn bij me ribben had, hele hoge koorts had en tintelingen in me armen en me gezicht. Ik heb hele erge astma en heb al heel vaak longontsteking gehad. De arts in het ziekenhuis had gezegd dat de pijn bij me ribben van de longontsteking komen en dat het vanzelf overgaat en dat ik thuis kon uitzieken. De tintelingen heb ik nu nog steeds en de arts zei dat het gewoon ‘slaap’ was en dat dat ook wel weer over ging. Maar sinds dat ik uit het ziekenhuis ben gekomen blijf ik heel erg moe, houd ik de tintelingen en sinds een paar dagen is de pijn bij me ribben zeer pijnlijk en krijg ik dezelfde pijn in me rechterbeen en me hele rug..

Weet iemand wat het kan zijn en of misschien dat sommigen de klachten herkennen?

Groetjes Sanne

4 reacties
    Reageren
    AnoniemMeisje12

Hallo Sanne ,

Misschien kan je contact opnemen met het ziekenhuis om te vragen voor een onderzoek?
    Je kan beter het zekere voor het onzekere nemen , lijkt me.
    Ik hoop dat ik je wat heb geholpen , als er iets is mag je me altijd mailen of je hebt een vraagje , het mag allemaal.

Groetjes ,

Reageren
    Emma

Dat tintelen herken ik want als ik teveel salbutamol (ventolin) heb genomen, tintelt mijn lichaam ook. Gebruik je ventolin of andere medicijnen?

Groetjes, Emma

Reageren
    AnoniemMeisje15

Hallo Emma ,

Nee ik gebruik geen andere medicijnen nee .

Reageren
    Lola

Hoe gaat het nu met je?

Reageren
Reageer op: pijn bij me ribben, rug en me been
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.