Zoeken Vraag het forum

Nu advies nodig, pijn voet & giga zwelling.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Denise

2 uur geleden is er iemand met haar volle gewicht en naaldhak op mijn voet gaan staan toen de metro ging remmen. Dit deed ongeloofelijk veel pijn, onmiddelijk was er een zwelling zichtbaar. Nu 2 uur later is de zwelling zo groot als een ei. Het zit aan de linkekant van mijn voet, bijna tegen het begin van mijn enkel aan. De zwelling doet ook onwijs pijn, kan er niet opstaan en als ik mijn grote teen iets naar voren duw is de pijn heel erg. Nu is het probleem dat we geen enkele dokterspost te pakken kunnen krijgen (ik woon in London). In de tubestation wouden de ehbo’ers een ambulance bellen. Moet ik nu toch naar de dokter gaan? Na een uur koelen wordt ze zwelling alleen maar groter. Of, is afwachten tot morgen beter?

1 reactie
    Reageren
    brenda A

je had ook naar de ehbo ers moeten luisteren ; – )

niet op staan en steeds goed koelen blijven.
    ga nu of anders morgenochtend meteen naar de eerste hulppost in een ziekenhuis voor een foto, misschien is er toch een botje gebroken.
    is de huid nog wel heel? anders meteen naar de hulppost gaan voor behandeling.
    sterkte groetjes, Brenda

Reageren
Reageer op: Nu advies nodig, pijn voet & giga zwelling.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.