Zoeken Vraag het forum

mijn dochter van 3

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • yrjan

hallo
    sinds een dag of 3 heeft mijn dochter stekende pijn bij wat ze zegt haar billen.
    na veel vragen aan haar blijft ze zeggen dat het daar pijn doet. ik weet me geen raad want de huisarts ziet ook niks bijzonders. ineens zet ze het op een huilen en roept constant au, dat wil je als ouder niet horen, wel is er een oorontsteking geconstateerd en heeft ze koorts gehad, ze drinkt heel weinig en heeft dus ook niet echt veel plasluiers. heeft er iemand een idee!!
    ik hoor het graag , want ik weet niet meer wat ik moet.

3 reacties
    Reageren
    Pien

Heeft de huisarts de vagina en anus onderzocht? Zie je misschien rode plekken? Kan ze door de koorts een schimmelinfectie hebben? En hoe is de ontlasting? Als ze weinig drinkt kan de poep misschien dikker zijn en moeilijker eruit komen. Zeker als ze ook nog eens weinig drinkt. Houd je de luiers in de gaten?

Reageren
    yrjan

ze heeft sinds 10 feb j.l. 1 plasluier gehad. vandaag 11 feb weer bij de huisarts geweest die niet met een zinnig antwoord kwam, ze willen graag een plasje onderzoeken maar ja moet ze wel plassen.
    ze is herstellend van een griepje heeft dinsdag voor het laatst gepoept waar veel slijm bij zat.
    pijnsteken zijn er niet constant maar komen en gaan, zetpil geven doet haar pijn.ik heb geen zin om straks een kind te hebben met een nierprobleem dus moedig ik haar al aan om veel te drinken ze eet nog weinig dus vaste ontlasting zal er niet echt zijn.

Reageren
    Roos

Volgens mij worden meisjes tot 4 jaar met een urineweginfectie voor meer diagnostiek doorverwezen naar de kinderarts.

Waarom heeft de huisarts jou geen verwijzing gegeven voor jouw dochtertje?

Reageren
Reageer op: mijn dochter van 3
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.