- yrjan10 februari 2011 om 16:51
hallo
sinds een dag of 3 heeft mijn dochter stekende pijn bij wat ze zegt haar billen.
na veel vragen aan haar blijft ze zeggen dat het daar pijn doet. ik weet me geen raad want de huisarts ziet ook niks bijzonders. ineens zet ze het op een huilen en roept constant au, dat wil je als ouder niet horen, wel is er een oorontsteking geconstateerd en heeft ze koorts gehad, ze drinkt heel weinig en heeft dus ook niet echt veel plasluiers. heeft er iemand een idee!!
ik hoor het graag , want ik weet niet meer wat ik moet.3 reactiesReagerenPien10 februari 2011 om 22:25Heeft de huisarts de vagina en anus onderzocht? Zie je misschien rode plekken? Kan ze door de koorts een schimmelinfectie hebben? En hoe is de ontlasting? Als ze weinig drinkt kan de poep misschien dikker zijn en moeilijker eruit komen. Zeker als ze ook nog eens weinig drinkt. Houd je de luiers in de gaten?
Reagerenyrjan11 februari 2011 om 10:38ze heeft sinds 10 feb j.l. 1 plasluier gehad. vandaag 11 feb weer bij de huisarts geweest die niet met een zinnig antwoord kwam, ze willen graag een plasje onderzoeken maar ja moet ze wel plassen.
Reageren
ze is herstellend van een griepje heeft dinsdag voor het laatst gepoept waar veel slijm bij zat.
pijnsteken zijn er niet constant maar komen en gaan, zetpil geven doet haar pijn.ik heb geen zin om straks een kind te hebben met een nierprobleem dus moedig ik haar al aan om veel te drinken ze eet nog weinig dus vaste ontlasting zal er niet echt zijn.Roos11 februari 2011 om 23:05Volgens mij worden meisjes tot 4 jaar met een urineweginfectie voor meer diagnostiek doorverwezen naar de kinderarts.
Waarom heeft de huisarts jou geen verwijzing gegeven voor jouw dochtertje?
Reageren