Zoeken Vraag het forum

Liesklachten en darmen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Thomas

Goedemorgen,
    ik heb een dubbele liesbreuk opgelopen (echo laten maken, beide gescheurd, 2,5cm, geconstateerd in januari van dit jaar) en moet 18 augustus onder het mes.
    Nu heb ik behoorlijke klachten mbt uitstraling opgelopen de laatste maand richting mijn geslachtsorgaan, blaas en darmstel. Alles is extra gevoelig geworden in de tussentijd, druk voelt niet goed.
    Kan dit allemaal veroorzaakt worden door de liezen? Kunnen die zoveel uitstralen?

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ja dat zou zeker kunnen

Reageren
    Thomas

Het onderste gedeelte kan ik nog begrijpen maar ook hogerop?
    En ook het hele darmstel?
    Heb ook last van mijn onderrug.
    Dit wordt allemaal veroorzaakt door de liezen?

Reageren
    John (moderator)

Het zou kunnen

Reageren
    Thomas

Duidelijk, dat had ik dus niet verwacht.

Vraag mij alleen af waarom ik er pas sinds een week last heb en dat niet vanaf begin van het jaar toen het e.e.a. werd geconstateerd.  Kan het zijn dat het erger is geworden waardoor het meer gaat uitstralen?

Wat is jou advies? Toch even langs de HA gaan?

Reageren
    John (moderator)

Het zou idd erger geworden kunnen zijn. Ik zou er zeker mee naar de huisarts gaan

Reageren
    Thomas

Bedankt voor je advies, zodra ik meer weet zal ik het hier even melden.

Reageren
    Thomas

Kwam mijn bericht tegen zonder daar ooit een uitslag op te geven, sorry hiervoor.
    Ben uiteindelijk in augustus geopereerd aan mijn dubbele liesbreuk, kijkoperatie.
    Tot 2 weken geleden ging het allemaal goed maar nu heb ik weer dezelfde klachten met dezelfde uitstralingen.
    Kan het zomaar zijn dat er ergens anders weer een breuk is ontstaan of dat het geknapt is?
    Volgende week heb ik een afspraak staan bij de chirurg.

Reageren
Reageer op: Liesklachten en darmen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.