Zoeken Vraag het forum

Pijn links onder onder buik

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Demi

Hoi ik heb nu al ruim een week last van mijn links onderbuik vlakbij me bekken.
    Het is opeens ontstaan. Na een keer vrijen werd het erger. Tijdens voel ik het bijna de hele tijd een soort pijn doen. Maar daarna voel ik het nog. Heb nu al 3 jaar een spiraal. Kan die verschoven zijn of is het iets anders?

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat zal niet van de spiraal zijn. Ga met de klachten naar de huisarts

Reageren
    vic

heb al enkele weken zeurende last links ter hoogte van dikke darm vooral als ik stap en beweeg,in rust wenig of geen last.bloedonderzoek was niks abnormaals te zien . over 4 jaar coloscopie laten doen en vastgesteld dat ik enkele divertikels had ,maar er was geen onsteking in het bloed te zien momenteel Dokter wil terug coloscopie laten doen maar zie daar enorm tegen op . iemand een idee op wat dit zou kunnen wijzen ?

Reageren
Reageer op: Pijn links onder onder buik

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.