Zoeken Vraag het forum

Acnes?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Raffaella

Hallo allemaal!

Mijn naam is Raffaella en ben 24 jaar! Sinds vorig jaar december ( na galblaas operatie) heb ik last van buikpijn in de bovenbuik! Precies op 1 plek. Het varieert van brandend stekend en prikkend het is soms zo erg dat ik er misselijk van word en heb soms echt krampende aanvallen waar ik alleen maar kan zitten. Ik loop sinds die tijd bij een mdl arts en heb talloze onderzoeken gehad en Daar is tot op heden niets uitgekomen. Maar ik lijd dus wel elke dag nu ben ik gaan spitten op het internet en toen kwam ik het syndroom van acnes tegen. En al die symptomen komen overeen met mijn klachten. Ik ga dit natuurlijk gelijk bij de eerst volgende afspraak met de arts melden! Maar nu vind ik het heel erg raar dat hij hier zelf nooit over heeft gesproken zo’n arts moet hier toch bekend mee zijn? Wat vinden jullie en wat zijn jullie ervaringen? Groetjes

2 reacties
    Reageren
    Jan

Ook ik kwam Acnes tegen. Dit lijkt veel op mijn klachten. Gevoele huid bovenbuik. Kramp en zeurende pijn rechtsboven. Pijnlijk bij inspanning. Misselijkheid. Soms brandend. Mdl arts denkt aan pds. Maar dat geloof ik niet. Ook is mijn ontlasting ontregeld.  Niemand met ervaring of herkenning hiervan?

Reageren
    Wendy

Zijn jullie ondertussen al verlost of behandelingen ondergaan?

Reageren
Reageer op: Acnes?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Schurft of eczeem: wat is het verschil?

4 min leestijd

Schurft: oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Schaamluis: oorzaak, symptomen en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.