- Anoniem8 augustus 2017 om 10:25
Ik heb nu 2 dagen last van mijn linkerzij. Deze spieren zijn hard. Ook de spieren naast mijn ruggenwervel zijn hard. Dit loopt door naar mn linker buikspieren. Als ik op deze zij lig is het wat pijnlijk. Wat is dit?
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 augustus 2017 om 11:10Lijkt op spierpijn. Iets bijzonders gedaan de afgelopen dagen?
ReagerenAnoniem8 augustus 2017 om 15:03Niet dat ik weet. Wel veel stress gehad en mn spieren voelen ook stijf. Maar als ik over mijn onderste rib aan de achterkant wrijf is dit ook pijnlijk. En als ik met mn vriend lepeltje lepeltje lig en hij legt zijn arm over mij heen voelt dit erg zwaar en ist wat pijnlijk. Ik ben lang en ook wel mager (niet ongezond mager). Wat kan het verder zijn?
ReagerenJohn (moderator)
8 augustus 2017 om 16:36Het kan van de spieren afkomen. Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over et zeggen.
Als de klachten aanhouden, ga dan even naar de huisarts
ReagerenAnoniem8 augustus 2017 om 18:31Ik merk nu dat mijn hele rug behoorlijk stijf en ‘drukkend’ voelt. Voornamelijk rond de ruggengraat. Heb wel stress, over een maand ga ik trouwen en ik haal nu van alles in mijn hoofd, straks kan ik amper lopen op mijn bruiloft. Ook heb ik nu 3 weken lang stress om een andere heftige situatie. Maar kan dit een verbinding hebben?
ReagerenJohn (moderator)
8 augustus 2017 om 20:06Dat zou kunnen. Dat kan wel invloed op je spieren hebben
ReagerenAnoniem8 augustus 2017 om 22:15Het is nu ook doorgetrokken in de buurt van mijn schouderbladen. Als ik ademhaal doen mijn spieren zeer, ik raak lichtelijk in paniek, dit is toch niet ernstig?
ReagerenJohn (moderator)
8 augustus 2017 om 22:34Dat denk ik niet. Ga met de klachten naar de huisarst
Reageren