Home / Erectieproblemen / Bloeding en wondje onder eikel na geslachtsgemeenschap
Hallo,
Gisteren voelde ik bij het penetreren een flinke pijnscheut. Maar geen reden om te stoppen want daarna voelde ik geen pijn meer, het voelde hoogstens een beetje gevoelig. Ook omdat ik wegens omstandigheden een poosje geen sex heb gehad, dacht ik dat het misschien ook hiermee te maken zou kunnen hebben.
Na de geslachtsgemeenschap bleek ik onder mijn eikel een wondje te hebben dat bloedde. De eerste foto is van de dag erna, het wondje is dicht en voelt niet meer pijnlijk. Nu, halve dag later zit er een soort gelig vliesje/velletje op (zie tweede foto).
Het wondje zit wel ongeveer op de plek waar ik vorig jaar twee kleine genitale wratjes had en waar ik tweemaal zalf heb gesmeerd. De puntjes onder het wondje waren al langer zichtbaar maar zijn volgens een arts geen wratjes. Maar op de plek van het wondje was hiervoor helemaal niets te zien! Masturberen heeft de afgelopen periode ook nooit pijn of ongemakken gegeven.
Zou het toch een wrat of iets dergelijks geweest kunnen zijn die open is gegaan bij het naar binnen gaan? Of een puistje/zweertje onder de oppervlakte? Misschien te ruw of te droog geweest? Glijmiddel moeten gebruiken?
Is het voor het wondje trouwens beter om de voorhuid teruggetrokken te hebben of juist niet? Het terugtrekken maakt het misschien ook kwetsbaarder en in ieder geval gevoeliger.
Andere SOA dan wratten lijken mij zeer onwaarschijnlijk gezien het feit dat ik een paar maanden geen sex heb gehad en ook omdat ik kort voor deze sexloze periode hier nog negatief op getest ben.
Dank alvast voor jullie reactie!
Het lijkt erop dat je een scheurtje in je toompje hebt opgelopen. Goed schoon houden met water. Geeft het wel even de kans om te genezen. Anders loop je het risico dat het verder scheurt.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!