Home / Erectieproblemen / Soms klein beetje bloed uit penis buis bij aftrekken
thomas, ik heb dat vroeger ook gehad. Ben ermee naar de dokter geweest maar die zei dat het niks ernstig was, gezien het niet altijd voorkwam. Het is eigenlijk na een tijdje vanzelf weggebleven. Was een irritatie van de plasbuis. Staat je penis vaak in erectie en ejaculeer je vaak ?
Wat rust kan misschien wonderen doen. Anders eens naar de dokter ermee gaan he of heb je schrik daarvoor ?
Hallo peter.
Ik denk ook dat het zo iets is. want ben alweer 8 keer of zo klaar gekomen en niks aan de hand deed het super. naja elke dag ongeveer denk ik, ik dacht laatst wel om naar de dokter te gaan, maar sta daar niet echt om te springen eigelijk haha, hoop gewoon dat het echt weg blijft, toch bedankt voor je reactie 🙂 hoop dat het een irriatie is..
Je hoeft je niet te schamen anders hoor voor de dokter, die is wel wat gewoon. Ik had er eerst ook schrik van maar was totaal onterecht.
Hoe oud ben je ? Misschien je aantal zaadlozingen tijdelijk wat verminderen, kan ook helpen
Naja schaam me er niet voor, maar sta er niet echt om te springen om dokter te gaan haha, ben 21 en heb er nog steeds geen last meer van gehad dus hopelijk blijft het zo..
Je bent nog jong dus, was je bloeding uit plasbuis misschien te wijten aan eerste sexuele contact, dat kan ook wat irratie geven.
heb voor het laatst 2 jaar geleden sex gehad met mn ex dus denk het niet.. maar ben blij dat het over is
tomas ik denk dat je gewoon niet teveel moet rukken in de maand ik zal zeggen doe het gwn 2 keer in de maand ofso
Hallo,
ik heb het ook en weet niet wat ik moet doen.
en ik wil echt niet naar de dokter !!
alleen maar bloed bij rukken help!!!
ik heb het ook gehad en ben naar de huisarts geweest en hij zegt dat ik super veel aftrek dus je moet je piemel 2 weken met rust laten en dan komt alles weer goed
Twee weken? Lijkt me overdreven! Twee dagen klinkt aannemelijker.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!