Ik heb 3 maanden geleden sex gehad en sinds dien jeukt mij lichaam best vaak en mijn penis heeft ook 2 wondjes op de eikel nu heb ik een soorrt van uitslag overal ik blijf maar krabben... Mijn vriendin heeft nu ook een uislag gekregen wat zal dit kunnen zijn ?
Ga naar de dokter! Alletwee. Laat je weten hoe het verder gaat met jullie?
Hoihoi ik heb het ook maar ik loop er al een jaar mee.... En help me alsjeblueft hoe ik er vanaf kan kome, ik ben al naar de dokter geweest en die zei: sudocreme maar dat hielp niet
help me alsjebliefy
Hallo Niek,
Ga terug naar je huisarts en vraag om een schimmeldodende crème. laat je weten hoe het verder gaat met je?
Groet
Hallo,
Twee weken geleden heb ik een aambei gehad die steeds openging. Toen de aambei verdween kwamen er tussen mijn billen allemaal rode bultjes en blaasjes (net puistjes). Het was zo pijnlijk dat ik amper kon lopen, naar de huisarts gegaan. Volgens haar was het warmte uitslag en kreeg een zalf met micronazolnitraat/hydrocortison. Alleen werkt het niet en de bultjes heeft zich verspreid tot in mijn liezen, vagina, in de schaamstreek en in de neus. Het begint in mijn neus steeds meer weg te krijgen van krentenbaard. Deze week ook steeds vlagen van vermoeidheid en huilbuien. Vandaag een klein mondje mijn pols gekregen en na een paar minuten wer het knal rood en weer een zelfde soort bultje als de andere.
Sorry voor het lange verhaal maar weet echt niet wat ik er mee aanmoet. [img]http://www.dokter.nl/media/kunena/attachments/legacy/images/image-38bade48bf24bdfd6e6b5d75a3f591a6.jpg[/img]
Hallo,
Twee weken geleden heb ik een aambei gehad die steeds openging. Toen de aambei verdween kwamen er tussen mijn billen allemaal rode bultjes en blaasjes (net puistjes). Het was zo pijnlijk dat ik amper kon lopen, naar de huisarts gegaan. Volgens haar was het warmte uitslag en kreeg een zalf met micronazolnitraat/hydrocortison. Alleen werkt het niet en de bultjes heeft zich verspreid tot in mijn liezen, vagina, in de schaamstreek en in de neus. Het begint in mijn neus steeds meer weg te krijgen van krentenbaard. Deze week ook steeds vlagen van vermoeidheid en huilbuien. Vandaag een klein mondje mijn pols gekregen en na een paar minuten wer het knal rood en weer een zelfde soort bultje als de andere.
Sorry voor het lange verhaal maar weet echt niet wat ik er mee aanmoet. [img]http://www.dokter.nl/media/kunena/attachments/legacy/images/image-2d5f81803b3baec35f02dcbcdee81516.jpg[/img]
Hallo, ik heb sinds eergisteren uitslag op men penis ( men eikel ).. dit is opgekomen na de geslachtgemeenschap met men vriendin.. wat zou dit kunnen zijn? Een beetje info zou tof zijn..
Gr
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Moeilijk om er ongezien iets over te zeggen, maar het kan een irritatie of een schimmelinfectie zijn