hallo,
me vriend en ik hebben gisteren sex gehad maar toen we het licht aandeden zagen we dat alles onder het bloed zat, echt veel bloed. Toen even daarna zagen we dat me vriend een grote paarse bult aan de zijkant van zijn eikel had. het lijkt wel een bult met bloed.
weet iemand wat dit is , of ook heeft meegemaakt ?
Met zo'n bloeding en zo'n bult, ga je natuurlijk naar de huisarts voor een diagnose.
Zijn jullie hardhandig met elkaar omgesprongen? Kan er iets stuk gegaan zijn misschien? Een andere mogelijke oorzaak is lichen sclerosus?
Het doet mij denken aan een penis breuk. Dit is geen breuk in een bot maar een scheur in de tunica albuginea die om het corpus cavernosum van de penis zit. Een zogenaamde penis breuk wordt meestal veroorzaakt door trauma aan een de penis terwijl er een erectie is.
Een penis breuk kondigt zich aan na een knappend geluid waarna er zich een (grote) 'bloed-bult' op de penis vertoont.
Let op, dit is een medisch spoedgeval. Onbehandeld kan de penis permanent beschadigd blijven waardoor de plasfunctie verstoord kan blijven, of de penis niet meer recht zal zijn tijdens een erectie.