jeuk aan eikel

hoi sinds een aantal maanden heb ik veel last van jeuk op mn eikel echt irritant.

het kan geen soa zijn want heb al 8 jaar vaste partner en allebei echt trouw! en ben ook erg hygienisch dus daar kan t ook niet aan liggen.

heb wel altijd een ontblote eikel, ben niet besneden maar mn voorhuid schuift er gewoon niet overheen, hebben meer mannen er last van?

Reageren

als ik jou was even contact opnemen met je huisarts.je zegt altijd een ontblote eikel te hebben meschien is het beter om je eigen te laten besnijden.nog een vraag?ruk je met de voorhuid of zonder.(rukken met onblote eikel).graag antwoord.

Reageren

besnijden? dan heb ik helemaal geen voorhuid meer!
    en t trekken gaat prima, krijg mn voorhuid gewoon over de eikel heen alleen hij rolt altijd terug in slappe toestand en de huisarts zegt dat t normaal is, je hebt piemels met voorhuid over de eikel en zonder

Reageren

Een wat korte voorhuid of een voorhuid waarbij de eikel bloot blijft liggen is medisch gezien geen probleem.

Overmatige hygiëne van de genitaliën daarentegen is wel een medisch probleem. Was de penis in principe niet met zeep, maar spoel met water. Zeep droogt de kwetsbare slijmvliezen/huid van de penis uit.

Het is ook mogelijk dat u een schimmelinfectie heeft opgelopen van uw partner. Een schimmelinfectie is geen SOA, maar kan wel seksueel worden overgedragen.

Reageren

heel irritant mijn eikel jeukt en als ik eraan jeuk komt er stof in enzo en ik zit nog in de puberteit en balzak jeukt ook heel erg

Reageren

[quote]heel irritant mijn eikel jeukt en als ik eraan jeuk komt er stof in enzo[/quote]
    hoe bedoel je komt er stof in?
    Is je eikel ook verkleurd?
    Hoe oud ben je?

Reageren

ben 12 en mijn hele penis jeukt enzo en als ik er wter op doe gaat het heel hard prikken

Reageren

Op je penis zelf zou dat kunnen komen door haargroei. Dat kan wat jeuk veroorzaken.
    De jeuk aan je eikel komt hier niet door. Hoe vaak was je je penis en maak je dan ook goed schoon onder je eikelrand als je de voorhuid helemaal naar achteren schuift? Hoe ziet je eikel er uit? is hij rood of heeft hij vlekjes?

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: jeuk aan eikel

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe