Ik ben 17 en mijn penis is stijf maar 11 cm. Moet ik dit laten controleren?
Als je er ongerust over bent kun je dat met je huisarts bespreken. Maar je penis kan nog groeien tot je 21ste.
Wat is de gemiddelde penislengte voor een europese blanke man. Google varieert van 13 cm tot 16cm. Welk van de twee is het meest accuraat? Ik heb 14.6cm ongeveer. Ben nu volwassen.
Bij een gemiddelde is er niets accuraat. Het is immers een gemiddelde. Dus alles wat tussen 13-19 cm ligt is goed.
Maar wat is het gemiddelde voor een blanke Europese man? 15 cm? 16 cm?
Het gemiddelde is dus 13-19 cm. Dat had je toch zelf al opgezocht. Bij de een 14 en bij de ander 15 of 17. Er is geen standaard maat voor
19 cm is 7.5 inch. Als we uitgaan van gemiddelde lengte van 14.5 cm, zoals gerapporteerd door https://penuma.com/blog/average-penis-size-by-race/#:~:text=In%20general%2C%20the%20average%20penis,centimeter%20smaller%2C%20at%2014.5%20cm.
met standaarddeviatie van 1.5 cm dan zit dit echt in de top 3% ofzo dus dat kan nooit een gemiddelde zijn, weet niet wat je hebt gestudeerd maar je bent dus schijnbaar geen dokter. Crazy
Ik weet nou eerlijk gezegd niet wat je wilt. Overal kun je de gemiddelde lengte van penissen van volwassen mannen in Europa vinden. En gemiddeld is dus een penislengte de ligt tussen 13 en 19 cm. En er is een (wat ouder) onderzoek dat spreekt over een gemiddelde lengte van Nederlandse mannen van 13,5 cm.. Maar je kunt dat niet standaardiseren. 100 penissen, 100 verschillende lengten. En overal hebben ze het dan over dat gemiddelde liggend tussen 13 en 19 cm. Ik verzin het niet, maar dan schijnt dan onderzocht te zijn. En welke lengte tussen de 13-19 cm dan het meest voor komt? Ik zou het niet weten. Daar is geen info over
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies