Hoi, ik heb sinds 2 dagen opgemerkt dat mijn ballen (die normaal heel laag en los in de balzak hangen) ineens helemaal opgetrokken zijn en tegen de boven kant aan liggen. het gevolg hiervan is dat 1 bal bijna horziontaal tegen de bovekant aan ligt. de ene keer zijn ze allebei opgezwollen, de andere keer is 1 bal opgezwollen en de andere klein en de andere keer zijn ze allebei normale grote. als ze normale grote zijn en de balzak wat losser is merk ik dat 1 bal nog steeds een beetje schuin hangt. ik heb heel af en toe heel lichten steken in de bal die schuin of horizontaal hangt maar niks ernstig. de balzak is soms zo erg opgetrokken en gekrompen dat als ik er in knijp het ingedeukt blijft. ik plas soms kleine beetjes soms moet ik na een halfuur alweer plassen en komt er weinig uit. ik ben misselijk en heb koude rillingen. Ik ben gister naar de huisarts geweest en die zeiden dat er niks aan de hand was maar toch vertrouw ik het niet helemaal en heb ik het gevoel dat ze vonden dat er niks was omdat ik geen pijn had zoals normaal bij een gedraaide bal.
om er bij toe te voegen. de balzak is donkerder dan normaal en op het moment moet ik om de 10 min plassen
Ga dan met de klachten naar de huisarts. Die kan ernaar kijken en eventueel een urineonderzoek doen
Bedankt voor de reactie! Dat is het nou juist de huisartsen dachten/vonden dat er niks aan de hand was en ik vind het persoonlijk niet echt een pretje om voor zulke dingen naar de huisarts te gaan. Ik heb een paar keer herhaald dat ik weet dat er iets niet klopt, ik had het gevoel dat ze vonden dat ik me aanstelden (2 artsen hebben er naar gekeken). Het was tegen sluitingstijd aan en ik kon nog net op het laatst moment langs komen misschien dat dat er mee te maken heeft gehad. Ik kijk of het in de loop van de week verminderd anders vraag ik voor een urinetest. Nog een vraagje ik slik sinds deze week 5htp zou dat er mee te maken kunnen hebben? Ik kan op internet weinig vinden over het verband tussen 5htp en het scrotum/testikels. Iniedergeval bedankt voor de hulp!!
Ik zie er geen verband tussen. Alks de klachten aanhouden of erger worden vraag dan een verwijzing voor de uroloog