Hoi, ik heb sinds 2 dagen opgemerkt dat mijn ballen (die normaal heel laag en los in de balzak hangen) ineens helemaal opgetrokken zijn en tegen de boven kant aan liggen. het gevolg hiervan is dat 1 bal bijna horziontaal tegen de bovekant aan ligt. de ene keer zijn ze allebei opgezwollen, de andere keer is 1 bal opgezwollen en de andere klein en de andere keer zijn ze allebei normale grote. als ze normale grote zijn en de balzak wat losser is merk ik dat 1 bal nog steeds een beetje schuin hangt. ik heb heel af en toe heel lichten steken in de bal die schuin of horizontaal hangt maar niks ernstig. de balzak is soms zo erg opgetrokken en gekrompen dat als ik er in knijp het ingedeukt blijft. ik plas soms kleine beetjes soms moet ik na een halfuur alweer plassen en komt er weinig uit. ik ben misselijk en heb koude rillingen. Ik ben gister naar de huisarts geweest en die zeiden dat er niks aan de hand was maar toch vertrouw ik het niet helemaal en heb ik het gevoel dat ze vonden dat er niks was omdat ik geen pijn had zoals normaal bij een gedraaide bal.
om er bij toe te voegen. de balzak is donkerder dan normaal en op het moment moet ik om de 10 min plassen
Ga dan met de klachten naar de huisarts. Die kan ernaar kijken en eventueel een urineonderzoek doen