Van de week een dag na een pijpbeurt had ik rode bultjes. Dag erna is t een rode vlek geworden. Lijkt op vervellen van van de eikel. Heb toevallig 3 weken terug bij de dokter een soa test laten doen en dat was negatief. Kan niet zeggen dat t bij het plassen brand. Heel af en toe lijkt t erop maar kan t lastig plaatsen. Eikel is droog maar voelt af en toe nat aan en als ik aan me piemel zit in me broek dan brand t af en toe.
Het kan een irritatie of een schimmelinfectie zijn. Ga ermee naar de huisarts en laat ernaar kijken
Jah dan ga ik eerst wel proberen met terbinafine als t weg gaat zal het idd een schimmel zijn. Dankjewel voor je reactie.
En na het smeren met terbinafine 2 keer is de rode vlek bijna helemaal weg. Als ik heel goed blijf kijken zie ik nog wel een klein beetje die rode vlek maar bijna niet meer. Dan is t wel heel snel weg toch.
Dat is dan idd snel
En nu weer best aardig rode vlekken en witte klontjes. Vannacht geen zalf op gedaan.
Na 2 dagen smeren moet je niet verwachten dat het weg is! Je wast je penis wel iedere ochtend als je zalf hebt gebruikt?
Jah ik was m iedere ochtend en avond. En verder doe ik die crème erop. Maar heb je de foto’s gezien. Want ik zie ze niet staan namelijk. Maar de vlekken zitten nu rond de palsbuis. En eergisteren op de rand van mij eikel. Maakt me nogal onzeker natuurlijk maar dan kan dat toch geen soa zijn.
De foto's zijn er idd niet
Ga ermee naar de huisarts als je er zo onzeker van bent
Nee maar bedoel meer dat de ene dag na antischimmelcreme smeren de rode vlek weg is en de andere dag op een andere plek terug komt. Dan kan het toch geen soa zijn.
Ik denk niet dat het een soa is