Beste,
Sinds een aantal weken lijkt mij eikel gevoeliger als normaal ik ben zelf 25 jaar oud, en ik heb het idee dat mij eikel gevoeliger is als normaal ook wanneer ik seks heb kom ik opeens veel sneller klaar zou hier een bepaalde reden voor kunnen zijn?
Thanks alvast!
Het sneller klaar komen word toch wel beetje vervelend ook mijn vriendin:p
Als je eikel veel gevoeliger is geworden zal daar een reden voor zijn, maar ik kan je zo niet zeggen welke. Ga ermee naar de huisarts en laat ernaar kijken
Te vaak seks en te veel masturberen zou een oorzaak kunnen zijn...
Je zou eens wat glijmiddel kunnen gebruiken
Zou het door een schimmelinfectie kunnen zijn deze heb ik gehad ben nu nog 3 dagen aan door smeren, heb nergens voor de rest last van meer
Ja, dan kan het door de zalf komen. Zolang je die gebrukt zou je ook gee seks moeten hebben en niet masturberen.
Ik heb nog geen seks gehad terwijl ik dit smeer wel een keer ge mastrubeert, maakt dit heel erg uit? Dan wacht ik en mijn vriendin nog met seks hebben hoelang advieseert u door te smeren met de creme donderdag is het 2 weken dat ik smeer 2x per dag
Door de creme wordt je huid iets dunner dan ontstaat er meer wrijving.
2 weken zou eigenlijk voldoende moeten zijn. Dan nog even 2-3 dagen wachten en ik zou dan aanraden om een glijmiddel te gebruiken
Oke! Heel erg bedankt!
Ook voor u snelle reactie fijn dat er zoiets als dit bestaat om het er over tekunnen hebben en advies te krijgen!
U krijgt van mij 5 sterren!
Fijne avond nog!
dank je. Oo voor jou nog een fijne avond
Nog 1 vraag ook voor dat ik de creme smeerde merkt ik dat mijn eikel gevoeliger was als normaal zou dit door de schimmel kunnen zijn geweest? Of door stress ivm de schimmel
Dat kan dan van de schimmelinfectie zijn geweest