In slappe toestand kan ik de voorhuid perfect van mijn eikel halen en alles goed wassen.
Als ik een erectie heb en dan de voorhuid helemaal naar achter trek, merk ik dat het frenulum er voor zorgt dat ik dat niet kan doen. Het draadje kleurt wit van de spanning en ik raak nét niet achter de rand van de eikel met de voorhuid. Als ik dan nog wat verder trek kan de huid er alsnog helemaal af maar doet het draadje echt pijn. In slappe toestand heb ik nergens last van, ook seks en masturberen lukken perfect.
Ik hoorde dat wel meer jongens dit hebben en dat het geen kwaad kan?
Het frenulum zou dus tekort kunnen zijn. Het kan en keer scheuren tijdens seks. Een frenulum verlenging zou een mogelijkheid kunnen zijn
Wat je beschrijft lijkt op hoe het indertijd bij mij was. Ik zocht er informatie over, maar vond toen niet veel. Inmiddels is er op diverse ziekehuissites beschreven wat frenulumplastiek of frenulotomie inhoudt. Helaas zijn er nauwelijks beelden van hoe het er nadien uitziet. Ik heb daarom voor geïnteresseeerden een beschrijving gemaakt met illustratie van foto's. Daarin is te zien waar de verlenging bij mij plaatsvond en hoe het er nu uitziet, ook bij erectie. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Ik kom ook wel op Engelstalige sites en daarom staat er ook een Engelse vertaling onder. Die kan je dus overslaan.
De door John gegeven gegeven hint naar verleninging lijk mij dus aanbevelenswaardig. Daar heb je nadien veel plezier van en het ingreepje stelt normaal niet veel voor.
Nee, de werkende link heeft John helaas weggehaald. Het is je niet gegund denk ik.
Het heeft met niet gunnen niets te maken, maar met voorwaarden voor het gebruik van het forum.