Hallo, is het normaal dat een teelbal gevoeliger is dan de andere bij het indrukken/aanraking? De rechter kan lijkt meer gevoelig te zijn en meer pijn doen bij indrukken vergeleken met rechts. Voor de rest heb ik geen last. Kan het kwaad?
Dat zou kunnen. Maar pijn zou het niet moeten doen tenzij je te hard drukt natuurlijk
Verder als ik er niet aan zit doet het geen pijn en bij ligt aanraken ook niet? Maar wel meer gevoelig als de andere kant
ga er dan eens mee naar de huisarts
Ik ben laatst bij de uroloog geweest maar die zei niks? Kan het kwaad dan aangezien het verder geen pijn doet ?
Dan zal ht verder geen kwaad kunnen als de uroloog ernaar heeft gekeken
Dat was wel voor een andere reden moet ik er wel bij zeggen. Dit probleem is niet ter sprake gekomen.
Dan kun je ook niet verwachten dat de dokter er iets over heeft gezegd als die daar niets van wist
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Mijn vraag is alleen of het kwaad kan of niet? Ik heb er verder geen last van of pijn alleen bij wat steviger indrukken misschien druk ik te hard, waardoor het nu gevoelig is? Zou dat het kunnen zijn
Daar kan ik toch zo geen antwoord op geven... Ik kan niet in de balzak kijken. Maar ja, als je er teveel aan zit kunnen er klachten ontstaan
Het valt me nu pas op, daarom was het ook niet ter spraken gekomen, omdat ik toen niks merkte.
Het kan in iedergeval niet gedraaid zijn of iets toch?
Nee gedraaid zal die niet zijn, want dat geeft echt pijnklachten en een zwelling van de balzak