Afscheiding

Afscheiding - Medische Forum - Dokter.nl

Afscheiding

Goedemiddag allen,

Wellicht dat jullie mij verder kunnen helpen. Ik heb Al een tijd last van Pijn in de penis, soms in de balzak en het idee dat ik last heb / en ook echt last van afscheiding. Echter durf ik niet te stellen of het echt afscheiding is of vochtdruppels(urine). Het is overigens altijd geurloos en doorzichtig. De ene keer is er ook echt vocht (nat en vaak kleine beetjes) en de andere keer lijkt het alsof mijn penis vochtig is maar is de eikel/penis helemaal droog (toilet papiertje droog). Dit kan verspreid over de dag optreden.

De uitgang van de penis is roodachtig (vooral in de ochtend) en soms ook normaal.

Om even in chronologische volgorde jullie mee te nemen in de verschillende onderzoeken.
    Vorig jaar hebben ze mijn testikels gecheckt (echo) en konden ze niks geks vinden en waren ze ook niet te klein (dat gevoel had ik) bevonden.
    Heb PSA laten checken en deze waren goed.
    Algemene bloedtesten kwamen geen slechte waarde uit (afgelopen jaar verschillend keren bloed laten testen)
    Laats bij de dokter mijn penis laten checken en daar zagen ze geen gekke dingen behalve een wat strak toompje/ voorhuid waarbij goed schoonmaken wel goed mogelijk is (lijkt te zijn).
    Uit urine test kwam niks (ook niet na kweek).
    Daarnaast verschillende zalf wat niet echt lijkt te werken en onlangs ook een antibiotica kuur van 1 dag (maand geleden) dit leek enigszins te werken maar nu toch weer terug bij af.

De pijn van irritatie en klachten zijn al wat langer maar het gevoel van vocht is de laatste tijd (2/3 maanden). Ook krimpt mijn penis soms extreem. Merk dat ik mezelf ook beetje gek maak en bang ben voor het ‘K’ woord maar weet niet of dat kan horen bij de klachten of dat er onschuldigere oorzaken aan ten grondslag kunnen liggen.

Voor de pijnscheutjes (gedurende de dag) en afscheiding baren mij de meeste zorgen.

Zijn er mensen met vergelijkbare klachten en weten zij toevallig wat er aan gedaan kan worden / wat de oorzaak zou kunnen zijn.

Ik hoor het graag.

Vriendelijke groet,

JT

Reageer

Ik ben al vanaf vorig jaar december aan het Kloten met een zere penis. Bij mij is het CPPS ( bekkenbodemspier)
    Jou klachten lijken er ook onder te vallen. Google er eens naar.

Reageer
Reageer op: Afscheiding
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif