Afscheiding

Ik heb enkele maanden geleden terug veilige(!) seks gehad. ( Ik ben 16 jaar )
    Daarna last gekregen van afscheiding uit de penis, wittig en dun, soms een beetje groen gekleurd. Ik dacht meteen aan een soa (ook al was het veilige seks), maar ik heb verder nergens last van, ook geen brandend gevoel bij plassen o.i.d. Daarnaast dacht ik dus aan een irritatie, maar die dan nu al 3 maanden duurt leek me ook apart. Het heeft een erg aparte geur ook. Kan nergens iets vinden wat hier precies aan voldoet, praat er liever niet over met mijn ouders zolang het niet hoeft..
    Iemand enig idee?

Reageren

Alles is destijds veilig gedaan??

Het lijkt toch op een soa...of een infectie.
    Ik zou je dus dringend aanraden om naar je huisarts te gaan.

Reageren

Naja eerste keer enzo zal het misschien niet helemaal veilig zijn geweest..
    Maar vond het dan raar dat ik nergens last van had (brandend gevoel etc) alleen af afscheiding die ook verder geen pijn ofzo doet. Maar ja als het dan alsnog op een soa duidt zal ik dat misschien toch maar doen..

Reageren

+ toevoeging
    Moet de ander geen soa hebben om hem over te kunnen geven aan mij?
    Want de ander had sowieso geen soa(!) waardoor ik het raar vond als ik het via haar ineens wel zou hebben. Kan ik mis hebben natuurlijk.

Reageren

Wanneer heb je het meest last van de afscheiding? Ook verder geen veranderd gevoel van je ballen of bij ejaculatie?

De ander had sowieso geen soa? hoe weet dat zo zeker?
    En ja de ander moe dan inderdaad een soa hebben gehad. Als het een soa is wat je hebt. Een infectie of ontsteking zou ook nog kunnen

Reageren

Niet echt een specifiek moment dat het erg is, op elk moment van de dag komt het wel voor.. soms weinig, soms wat meer. Soms een klein beetje een drukkend gevoel in ballen, maar minimaal en heel af en toe (niet vaak dus).
    En 100% zeker zal ik niet zijn, maar ze heeft nog nooit ergens last van gehad, nooit seksueel contact gehad met een ander o.i.d en een soa krijg je toch niet uit het niks? Als ze de waarheid sprak natuurlijk, wat ik aanneem.

Reageren

Wat me er nu bij te binnen schiet:
    Haar mond heeft mijn penis wel aangeraakt (onveilig)
    En de afscheiding komt vooral voor na het plassen (Wat me dus doet denken dat het meekomt). Daarom leek het mij meer een irritatie of iets in die zin. Zou dat kunnen, en dat die dan ook zolang blijft? al 3 maanden.

Reageren

Een irritatie lijkt me niet voor de hand liggend gezien de klachten.
    Als ze nog nooit seksueel contact heeft gehad zou ze inderdaad geen soa moeten hebben.
    Ga in ieder geval even naar je huisarts.

Reageren

Nja, waar duiden de klacht dan wel op denk je? Als zij geen soa had.
    Alleen last van irritatie wittig soms groenig, geen pijn verder en komt vooral mee bij het plassen. Zal dan misschien toch wel naar huisarts moeten ja, maar dat vond ik dus lastig (me ouders vertellen) als het soa zou zijn, zouden ze niet blij mee zijn ..

Reageren

Zoals ik al schreef: een infectie of een ontsteking zou kunnen. Wit/groenige afscheiding is in ieder geval niet normaal...

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Afscheiding

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe