Zoeken Vraag het forum

Afscheiding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lisa

Hoi!

Ik heb altijd al last van afscheiding, ene dag meer dan de andere dag. Alleen sinds een aantal dagen hou ik het in de gaten. Het is altijd wit en soms voel ik het er uit stromen. Ik heb altijd wel aan de einde van de dag een vuile ondergoed, met wit opgedroogde afscheiding. In het verleden ben ik er al eens mee naar de huisarts gegaan, heb wel eens een schimmel gehad. Werd dan behandeld, maar de afscheiding bleef iedere dag en ik maak me er toch wel zorgen om. Is het normaal om iedere dag witte afscheiding te hebben? Er zitten geen klonten in, het is niet geel, jeukt niet. Maar ik vind het wel hinderlijk. Het ruikt een heeel klein beetje zuur. Zijn er vrouwen die het herkennen?

Reageer op: Afscheiding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.