Hallo
Ik loop al 3 weken rond met een branderige eikel nadat ik sex heb gehad.. ik gebruik al een tijdje daktacort.. maar dat helpt niet echt… zou ik eventueel Cocosnoot olie kunnen gebruiken om op de eikel te smeren ??
Iemand ervaring ?
Na het smeren van Cocosnoot olie en olijfolie nog steeds rood en branderig.. voelt zelfs warl
Je had naar de dokter moeten gaan ipv nog iets anders te gaan smeren
https://www.dokter.nl/forum/soa/2082945-cocosnoot-olie-voor-eikel-2/#post-2083031
Dan in ieder geval niets meer smeren tot vrijdag
Pfff wat een miserie , ik heb mij gisteren gewassen met een antischimmel douchegel.. nizoral.. een ideetje van de apotheek 🥴 nu krijg ik branderig gevoel op verschillen plaatsen op mijn lichaam , nek , rug , schouder , arm 😤 zou dit van de nizoral zijn of van een infectie ?
Dat kan van de nizoral zijn
Dat is ook geen spul om je hele lichaam mee te wassen. Maar alleen bedoeld als je schimmelinfecties hebt.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Dankjewel 😟
Denk je dat het branderig gevoel lang zou aanhouden ? Het varieert over het lichaam , nu zelfs in mijn nek tot achter mijn oor.. ik had gelezen dat ik de zeep 5 tot 10 min moest laten intrekken en dan afspoelen… ik heb mezelf goed ingesopt met de zeep en zeker 10 min gewacht 😩 kan ik iets smeren om het branderig gevoel te stoppen ?
Dank u
Ik zou maar eens niks meer smeren...Je hebt al teveel gesmeerd.
Als ik het goed heb is er geen douchegel van nizoral maar wel hoofdgel en shampoo.
Deze
Shampoo dus. En die is voor de hoofdhuid als je seborroisch eczeem zou hebben en daar moet die dan 5 minuten intrekken
Hopelijk gaat de branderigheid snel over..
Ik heb morgen een afspraak in het ziekenhuis om mijn darmen en stoelgang te controleren.. omdat ik al 10 maanden met branderig en irriterend gevoel tussen mijn billen rond loop , voor de huisdokter niet direct iets zichtbaar.. ik denk dat ik Candida ik in mijn darmen heb.. Candida in mijn darmen en tussen billen 😤
Pfff
Vandaag bij een dokter geweest.. hij zag niets aan mijn achterwerk.. probeer eens een ander zalfje..
inotyol.. kent iemand inotyol ? Ondertussen weet ik nog niet of ik een schimmelinfectie in mijn darmen heb 😤 ondertussen na maanden nog steeds geen stoelgang onderzoek laten doen..