Afscheiding en geïrriteerde penis

Hi,

Ik heb al ruim driekwart jaar last van afscheiding en een gevoelige plas buis. Ik tref een paar keer per week witte plekjes afscheiding in mijn onderbroek aan. Vooral na het slapen, of lange tijd zitten.

Ik ben getest d.m.v. een banale kweek en op gonorroe en Chlamydia. Ook een visuele herpesjjj inspectie. Alles was negatief.

De dokter en uroloog denken dat het komt door een gespannen bekkenbodem en een geïrriteerde prostaat.

Voor de zekerheid word ik morgen getest op mycoplasma. Is dit aannemelijk. Zit ruim 8 jaar en ik
    Geloof niet dat mijn partner is vreemdgegaan dat ik nu klachten krijg?

En is het aannemelijk dat de bekkenbodem voor al deze klachten zorgt.

Groet,
    Sander

Reageer

Ik bedoel dat ik al ruim 8 jaar in een relatie zit. En de vraag is of Mycoplasma klachten zich na 8 jaar kunnen openbaren?

Reageer

gespannen bekkenbodem en een geïrriteerde prostaat kunnen idd een oorzaak zijn

Reageer

Nee, dat zou veel eerder geweest zijn

Reageer

Vandaag de uitslag gehad en alles was negatief. Zelfs de psa waarde was heel goed.

Kan het dan nog steeds mijn prostaat zijn in combinatie met een gespannen bekkenbodem of kan het ook iets anders zijn.

Reageer

De PSA waarde zegt iets over de prostaat. En dan met name of ze vergroot is. Maar de bekkenbodem kan daar idd invloed op hebben

Reageer

Kan de prostaat nog steeds geïrriteerd zijn en zorgen voor afscheiding terwijl de PSA waarde goed is?

Reageer

Ja dat kan

Reageer
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Heel erg bedankt. Hopen dat, dat het is en niet iets anders.

Reageer
Reageer op: Afscheiding en geïrriteerde penis
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief