Ik heb nu al enkele weken last van een droge eikel. Nu ben ik op zoek gegaan naar een goede moisturizer maar zo simpel is het niet om iets te vinden dat geschikt is voor de penis. Kom altijd maar die promo rond Man1Man Oil tegen...
Heb een aloe vera gel gebruikt maar dat begon te branden. Kan iemand een suggestie geven naar iets dat geschikt is voor de penis (niet branden) en liefst zo natuurlijk mogelijk is?
Lanette creme
Vraagje: ik was ondertussen aan het verderzoeken en kwam Cetomacrogolcrème 20 % vaseline tegen.
Is dat hiervoor ook goed of kan dat bij dagelijks gebruik irriteren en is Lanette crème beter?
De Lanette creme is beter.
Sorry dat ik U nog eens lastigval.
Was zonet aan het kijken bij de onlinedrogist om deze te bestellen. Bij Fagron heeft met de keuze tussen lanettecrème en Vaselinelanettecrème. Is die met vaseline beter in mijn geval?
Zou U ook kunnen zeggen waarom de Lanette > cetomacrogolcrème daar qua ingredienten ik veel hetzelfde tegenkom.
Nogmaals sorry voor mijn vele vragen...
Nee, Lanette creme zonder vaseline
Ik gebruik miconazol voor behandeling van schimmel
En vaseline-lanette FNA crème voor droge eikel
Kan dit zonder problemen?
Of moet het persė lanette crème zijn?
In principe zou dat kunnen, maar gelijktijdig gebruiken is niet zo handig. Eerst de schimmelinfectie behandelen
Dank voor uw antwoord.
Als er bijvoorbeeld een uur (of langer) tussen de Miconazollnitraat en de vaseline lanette zit, is het ook dan niet aan te raden?
Nee ook dan niet. De vaseline sluit de huis af. Het is een vette crème en dan moet je dus juist niet hebben. Dus eerst de schimmelinfectie behandelen met Miconazol