Natte droom/ zaadlozing

Hoi,

Ik heb een vraag waar ik best lang mee loop en ik eigenlijk niet goed weet of het normaal is. Zie mijn vraag hieronder:

Ik ben inmiddels 24 en heb nog zeer regelmatig een natte droom. ( Een aantal keer per maand). Nu schijnt het normaal te zijn dat sommige mannen nog regelmatig een natte droom krijgen. Alleen ik heb wel een vraag nu over mijn zaadlozingen daarbij. Ik heb regelmatig een natte droom waar ik NIET wakker van wordt maar sochtends merk dat er een beetje zaad in me onderbroek zit. Maar ik heb ook regelmatig natte dromen met zaadlozingen waar ik dan wakker van wordt. Ik wordt dan wakker en kom dan gewoon klaar zoals normaal ook bij de seks gaat. Ik heb dan echt een behoorlijke serieuze zaadlozing, waardoor mn hele onderbroek en geslachtsdelen er onder zitten. Ook heb ik het idee dat ik dan langer klaar komt en er over duidelijk meer zaad uit komt dan na seks of masturbatie.

Is dit voor een natte droom normaal? Of moet ik er eens na laten kijken? En noem je het dan nog wel een natte droom of is het dan weer iets anders?

Ik hoor het graag van jullie

Alvast bedankt!

Reactie
Reageer op: Natte droom/ zaadlozing
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief