Schimmel infectie penis gaat niet weg.

Met "wel eens" bedoel ik na het douchen na het sporten. Ik sport drie keer per week. Maar je kunt het gerust vaker doen. Het is een lekker spulletje.

Verder is het gewoon 's morgens insmeren. 's Avonds wil ik nog wel eens vergeten. En niet met zeep wassen uiteraard! Gewoon afspoelen met wat water en niet te vaak dus.

Reactie

Was je je eikel ook elke avond?

Reactie

Hier ook een update. Als ik blijf smeren dan is het redelijk rustig, en ziet het er volgens mij redelijk normaal uit?. Maar wel anders dan het altijd is geweest. Stop ik met smeren dan begint het weer uit te drogen na een aantal dagen en krijg ik geïrriteerde rand van de eikel. Ben alweer een tijd gestopt met alle medicatie en gebruik alleen nog een vette verzorgende zalf(Dermel). mastruberen moet met glijmiddel, en durf het ook niet te vaak te doen. seksleven 0.0

Ik heb er toch wel erg veel moeite mee.

Reactie

Werkt dat zalfje? Wat voor reactie geeft je eikel na het mastuberen? Zeker ook rood?

Reactie

Het zalfje is medicinale honingzalf en werkt ook ontstekingsremmend. Het klinkt stom maar omdat ik al lang klachten heb weet ik eigenlijk ook niet meer zo goed hoe het eruit hoort te zien, in normale toestand en tijdens en na mastruberen/seks. Of het zo hoort dat het tijdens en erna een tijd rood blijft en dat het niet allemaal egaal rood/roze is ?

volgens mij was dat voorheen niet het geval.

Reactie

Ja dat bedoelde ik. Ik heb na het mastuberen ook dat de eikel rood is, vooral aan de rand tussen eikel en voorhuid. Dan lijkt het echt alsof de huid beschadigd is ofzo.

Reactie

gebruik eens wat glijmiddel...

Reactie

Jaa dat doe ik altijd, alleen werkt dat niet zo. Omdat die ontsteking/eczeem daar zit. Ik kom er maar niet vanaf...

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Ikzelf sukkel ook de laatste jaren met dezelfde symptomen.

Om de symptomen te onderdrukken gebruik ik neo-mycolog.

Het is helaas ongeneeslijk, het enige denk ik wat we kunnen doen is blijven smeren.

Succes iedereen

Reactie
Reageer op: Schimmel infectie penis gaat niet weg.
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief