Schimmel infectie penis gaat niet weg.

Zucht

Reageren

Dus ik moet hiermee naar de apotheek gaan en vragen om
    Een pil waar dit allemaal
    In zit?

Lactobacillus acidophilus (LA-14)
    Bifidobacterium lactis (BL-04)
    Lactobacillus plantarum (LP-115)
    Lactobacillus rhamnosus (LR-32)
    Lactobacillus paracasei (LPC-37)
    Bifidobacterium breve (BB-03)
    Lactobacillus gasseri (BNR17)
    Bifidobacterium longum (BL-05)

Niet vergeten ook het gist Saccharomyces Boulardii in te nemen!

Reageren

Bedankt Anoniem. Top. Alleen ben bang dat de link verwijderd gaat worden.

Gist is ook te vinden op die site dus ik ga een bestelling plaatsen om te proberen.

Reageren

Commerciële links zijn zonder voorafgaande toestemming niet toegestaan

Reageren

Hey jongens, het is inderdaad veel makkelijker dan jullie denken. Ik ben niet naar de apotheek geweest en heb een online leverancier gevonden die al deze probiotica stammen aanbied in een pil, en samen met de boulardii pil, slik ik 2 pillen per dag.

Deze leverancier is ook veel goedkoper dan wat Filip omschreef, ik hoef gelukkig geen 300 eur uit te geven, wel de beste/zwaarste genomen bij deze leverancier en ben met 120 eur voorzien voor 4 maanden!

Ik mag helaas de leverancier niet benoemen, maar met beetje google ervaring kom je al heel eind. Ik kan je wel helpen googlen 🙂

@Alias Succes! Laat ons weten of het jou ook kunnen helpen.

Reageren

Dan zijn we waarschijnlijk op dezelfde leverancier beland. Excuses moderator ik wist dat niet van die commerciële links.

Dikke tip: ik heb dat hele lijstje stammen van Filip in chatgpt gekopieerd en gevraagd in welke potje al die stammen tesamen zitten. Dan rolt er een leverancier uit. Nog even dat gist erbij en je bent good to go. Inderdaad een heel stuk goedkoper dan via de apotheek.

Reageren

@Koen, hoelang duurde het voordat je verschil merkte?
    En ik lees ook veel dat je eerst Candida die-off symptomen kunt krijgen, dat de klachten eerst een aantal dagen erger worden voordat het beter wordt. Heb jij dat ook ervaren?

Reageren

Hoi,

Zelf heb ik niks kunnen ervaren van de candida die-off die ze beschrijven, ik ben wel zelf eerst met een lagere dosis begonnen en daarna pas de zwaardere dosis probiotica. De eerste week begonnen de roodheid al af te nemen, na de tweede week nog meer, echt helemaal weg na een week of 3. Nu na 2 maanden alweer, probeer ik af te bouwen, al vraag ik me af op welke manier het beste werkt. Is slikken van Boulardii ook voldoende vraag ik me dan af, nu slik nog steeds 2 pillen dagelijks, geen bijwerkingen.

Reageren

Dit klinkt wel echt geweldig. Laten we hopen dat velen dit soort succesverhalen kunnen volgen. Mooi man!

Reageren

He he,
    Lees ook al heel lang mee en reageer af en toe.

Inwendig oorzaak mag duidelijk zijn. Tenminste in de meeste gevallen hier. De supplementen lijkt me echt top, maar wat bij mij helemaal hielp was het stoppen van heten van melk en gluten. Hierdoor mijn klachten 100 procent verdwenen zonder iets extra te nemen.
    Wellicht een optie om open te houden.

Via de reguliere zorg kwam dit niet naar boven. Uitslagen gaven geen allergie of intolerantie weer
    Maar via de ietwat alternatieve route toch hier op uit gekomen. En al mijn klachten VERDWENEN.
    Ben een hele nuchtere jongen maar mijn vermoeidheid, eikel problemen en darmproblemen waren opgelost.

Reageren

En eet je nu dan gluten vrij brood of iets dergelijks?

Reageren

Hi Koen, de leveranciers die ik tegenkom melden 1 pil per dag. Was dat bij die van jou ook en heb je er 2 per dag geslikt?

De gist pillen verschillen ook. Sommige 1, andere 2 maal daags.

Ik hoor het graag!

Reageren

Hoi Mike Mike,

Ik neem dagelijks een pil probiotica 50 miljard, en een pil boulardii 250mg. Aantal pillen zegt niet zoveel, het hangt van af van de inhoud van de pillen.

Succes! Laat iedereen weten hoe het gegaan is 🙂

Reageren

Dag iedereen. We zijn nu iets langer dan 6 maand na de start van mijn probiotica kuur. Eind maart simpelweg gestopt. Kan nog altijd met trots zeggen dat de candida sinds december 2024 nooit nog is teruggekomen. Niet bij mij, noch bij mijn vriendin (die kuur heeft meegedaan). Na al die jaren van de ene dokter na de andere zijn wij er echt wel vanaf. Onze relatie van 5j is zelfs beter dan ooit. Daar waar we aan de afgrond stonden is deze 180 graden gekeerd. Ik vind het wel zeer triest dat zo weinig dokters naar het probiotica alternatief kijken. Het feit dat probiotica beter werkt dan medicatie op voorschrift specifiek ontwikkelt voor de candida blijft me toch verbazen. Hopelijk belanden onze ervaringen toch hopelijk ergens op een bijscholing voor huisartsen. 4 Jaren moet rondlopen met de ene candida na de andere… Niettemin, de aanhouder wint.

@Koen het feit dat het ook voor jou geholpen heeft is voor mij van vele grotere waarde dan dankbaarheid in eender welke vorm dan ook. Ik hoop dat het ook bij jou eeuwig mag wegblijven. Niemand verdient dit gesukkel en zeker niet zoveel jaren.

@alle anderen ik hoop dat de probiotica kuur ook voor jullie mag werken! Opnieuw wens ik een spoedige genezing aan iedereen.

Reageren

Beste John,

Zou alsjeblieft de link naar deze site waar we de pillen kunne kopen gedeeld mogen worden?

Ik ben niet heel handig met chatgpt en kamp al erg lang met dit probleem. Het zou fantastisch zijn als dit zo opgelost kan worden. Smeer me echt al jaren helemaal gek.

Ze zullen er vast geen miljonair mee worden maar het zou ons erg erg veel helpen.

Alvast bedankt.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Schimmel infectie penis gaat niet weg.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe