- Anoniem7 mei 2016 om 13:28
Hallo,
ik heb al n tijdje toch wel n moedervlek op mijn been links, alleen ik vroeg me wat af.
de kleur is normaal bruin en er staan 2 kleine bruinere stipjes en 1 witachtig heel klein stipje in.kan dit kwaad of hoef ik me nergens zorgen over te maken dan?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 mei 2016 om 13:45Het lijkt toch een gewone onschuldige moedervlek te zijn. Er is niet bijzonders mee aan de hand. Als je er toch ongerust over blijft kun je natuurlijk even naar de huisarts gaan die kan er dan even naar kijken
ReagerenAnoniem7 mei 2016 om 13:47Dus het is normaal als ik bijv een klein wit stipje er in heb en het lijkt een klein donkerder bruin lijntje te zijn wat er ook bij zit btw.
Maar heb wel meer ”wittere” lijntjes op mijn been op die plek dus misschien heeft t daar mee te maken?
Wanneer zou ik me er zorgen over moeten gaan maken dan trouwens?
ReagerenJohn (moderator)
7 mei 2016 om 13:49Als de moedervlek plotseling gaat groeien en een rare vorm gaat krijgen, jeukt of pijn doet. Dan is het goed om oven naar de huisarts te gaan
ReagerenAnoniem7 mei 2016 om 13:53Dus een stipje dat er in komt zegt eigenlijk niks of kan geen kwaad?
ReagerenJohn (moderator)
7 mei 2016 om 14:06Nee hoor. Niks mis mee
Reageren