Zoeken Vraag het forum

Warm misselijk draaierig zwak

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Beste mensen.

Ik weet niet of dit het juiste onderwerp is. Maar ik ben 21 jaar. Ik heb al een tijd last van plotseling misselijk, soms opeens hartstikke warm en vaak voel ik me opeens erg zwak.

Ik eet goed aangezien ik veel sport let ik ook op me voeding. Maar ik weet niet waar het vandaan komt. Zou dit kunnen door te weinig slaap of andere redenen ? Iemand hier ervaring mee ?

Vind het steeds moeilijk om mee om te gaan en het maakt het sporten een stuk moeilijker.

Hopelijk kn iemand me helpen.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Wat doe je om er vanaf te komen?
    Helpt iets eten?

Reageren
    Anoniem

Meestal ga ik even zitten dan. Gaat niet volledig weg maar maakt het wel iets beter.

Eten doe ik verspreid over een hele dag daar maak ik me niet zon zorgen om.

Reageren
    John (moderator)

Hoeveel drink gemiddeld op een dag, wat drink je en hoe verdeel je het drinken bijvoorbeeld voor en na het sporten?

Met de vraag over eten bedoelde ik eigenlijk of de klachten weggaan als je iets eet…

Reageren
Reageer op: Warm misselijk draaierig zwak
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.