Zoeken Vraag het forum

Help me please

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Ik denk dat afbouwen beter zou zijn geweest. Ben niet zo gecharmeerd van het advies van het UMC.
    Maar daar heb je nu natuurlijk niets meer aan. Ik vrees dat je dus met de nawerking zit van het cold turkey stoppen. Helaas weinig aan te doen. Je zult hier helaas toch even doorheen moeten.

Eer zijn wel geneesmiddelen tegen duizeligheid beschikbaar. Dat zou je met je huisarts kunnen bespreken.

Anoniem

Jammer dat ik nooit echt wat aan mijn huisarts heb…. ze luisteren niet echt.

Reageren
    Anoniem

Zelf begin ik te denken dat het toch psychisch is gezien mijn duizeligheid soms vervaagd in dissociatie….

Reageren
    John (moderator)

Dissociatie komt bij iedereen wel eens voor. Ik denk ook niet dat je dat als “psychisch” moet zien. Dat zou dan namelijk betekenen dat je psychische aandoening zou hebben. Dan heb je een psychiater nodig.

Ik denk eerder dat het gevolg is van de duizeligheid en de onttrekkingsverschijnselen van de medicijnen.

Reageren
    Anoniem

Ik heb borderline en een lichte vorm van paranoia… maar mijn therapeute en ik hadden het idee dat het beter ging….

Reageren
    John (moderator)

Dat maakt het natuurlijk allemaal wat gecompliceerder.
    Toch zou het kunnen dat de duizeligheid en dissociatie niets te maken hebben met de ERS.(Borderline) Het is dus goed mogelijk dat het daarmee inderdaad beter gaat maar dat er dus mede door het cold turkey stoppen parallel andere klachten bij zijn gekomen.

Reageren
    Anoniem

Maar hoe komt het dan dat de klachten zich pas drie maanden later uiten

Reageren
    John (moderator)

Dat komt bij rebound verschijnselen wel vaker voor.

Reageren
Reageer op: Help me please
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.