John (moderator)
8 juli 2014 om 21:06Ik denk dat afbouwen beter zou zijn geweest. Ben niet zo gecharmeerd van het advies van het UMC.
Maar daar heb je nu natuurlijk niets meer aan. Ik vrees dat je dus met de nawerking zit van het cold turkey stoppen. Helaas weinig aan te doen. Je zult hier helaas toch even doorheen moeten.Eer zijn wel geneesmiddelen tegen duizeligheid beschikbaar. Dat zou je met je huisarts kunnen bespreken.
Anoniem8 juli 2014 om 21:36Jammer dat ik nooit echt wat aan mijn huisarts heb…. ze luisteren niet echt.
ReagerenAnoniem8 juli 2014 om 21:50Zelf begin ik te denken dat het toch psychisch is gezien mijn duizeligheid soms vervaagd in dissociatie….
ReagerenJohn (moderator)
8 juli 2014 om 22:35Dissociatie komt bij iedereen wel eens voor. Ik denk ook niet dat je dat als “psychisch” moet zien. Dat zou dan namelijk betekenen dat je psychische aandoening zou hebben. Dan heb je een psychiater nodig.
Ik denk eerder dat het gevolg is van de duizeligheid en de onttrekkingsverschijnselen van de medicijnen.
ReagerenAnoniem8 juli 2014 om 22:39Ik heb borderline en een lichte vorm van paranoia… maar mijn therapeute en ik hadden het idee dat het beter ging….
ReagerenJohn (moderator)
8 juli 2014 om 23:23Dat maakt het natuurlijk allemaal wat gecompliceerder.
Reageren
Toch zou het kunnen dat de duizeligheid en dissociatie niets te maken hebben met de ERS.(Borderline) Het is dus goed mogelijk dat het daarmee inderdaad beter gaat maar dat er dus mede door het cold turkey stoppen parallel andere klachten bij zijn gekomen.Anoniem8 juli 2014 om 23:26Maar hoe komt het dan dat de klachten zich pas drie maanden later uiten
ReagerenJohn (moderator)
8 juli 2014 om 23:29Dat komt bij rebound verschijnselen wel vaker voor.
Reageren