- Anoniem1 maart 2014 om 06:37
Ik ben naar mijn huisarts gegaan omdat ik drie weken achtereen keelpijn had. Ze heeft alles goed onderzocht en liet me weten dat er geen ontsteking te zien is en dat het een virus lijkt. Ze waarschuwde me dat deze virus wel 6 weken kon blijven zitten.
Mijn keelpijn is nu weg, maar hoest ik een drooge hoest en vaak.
Zou dit weer een andere virus kunnen zijn of zou ik me weer moeten laten nakijken? Over twee weken moet ik een kies laten trekken door kaakchirurg omdat de sinusholte open licht en deze gedicht moet worden. Als ik nog verkouden ben is dat waarschijnlijk geen goed plan.10 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 maart 2014 om 09:15Het zal toch waarschijnlijk wel hetzelfde virus zijn. Of de ingreep bij de kaakchirurg verzet moet worden zou je met de kaakchirurg moeten overleggen. Neem contact op met de poli kaakchirurgie.
ReagerenAnoniem1 maart 2014 om 12:39Duidelijk dank
ReagerenAnoniem3 maart 2014 om 01:41Het is intussen maandag. Ik heb nu neus en hoesten erbij. Niet lopende neus maar dieper.
Reageren
Ik heb ook 38.5 C
Moet ik naar de huisarts of even uitzieken?
Gisteren had ik ook hevige diarree, wellicht iets dat niet goed gevallen was.John (moderator)
3 maart 2014 om 09:25Gewoon even uitzieken. Zorgen dat je genoeg blijft drinken.
ReagerenAnoniem5 maart 2014 om 01:00Neusverkoudheid is minder en voorhoofdsholteontsteking is weg. Ik heb neus spoelingbak gedaan met warm water met zipout.
Reageren
Ik heb alleen pijn in mijn rug van het hoesten. Ik neem bisolvon in voor de hoest.
De pijn in mij. Rug baart me zorgen, dat heb ik nog nooit gehad, maar ook de hevige hoest aanvallen nog nooit.
Hoort dat er ook bij?Anoniem5 maart 2014 om 01:01Ik bedoel neus gespoeld met warm water met zout.
ReagerenAnoniem5 maart 2014 om 05:42Ik hoest gelig slijm op en word wakker door hoest aanvallen.
ReagerenJohn (moderator)
5 maart 2014 om 08:23Van intensief hoesten kun je inderdaad wel last van je rug krijgen. Je zou bij de huisarts een recept kunnen vragen voor een medicijn om de hoestprikkel ’s nachts te onderdrukken. codeïne .
ReagerenAnoniem5 maart 2014 om 08:24Dank
ReagerenAnoniem7 maart 2014 om 09:36Ik ben vandaag naar huisarts geweest. Ik heb bronchitis erboven op gekregen. Nu kuur van 3 dagen 1 x per dag hoge dosering antibiotica.
Reageren