- melissa24 oktober 2012 om 20:58
Sinds 3 weken geleden ben ik elke ochtend erg misselijk, en dat hou bijna de hele dag door aan, ook ben ik er duizelig, en licht in mn hoofd en loop soms heel erg uit evenwicht dan val ik bijna om tijdens het lopen en loop ik erg zig zaggend. Ik ben constant moe en heb totaal geen energie, ik heb ook best vaak hevige hoofdpijn.ik ben niet zwanger ik heb namelijk al een test gedaan. Ook heb ik vaak dat ik ineens heel erg begin te trillen, mn hart begint dan ook heel snel te kloppen. Weet iemand misschien wat dit kan zijn en wat de oorzaak is? Ik ben trouwens 16 jaar, ik eet gewoon genoeg.
4 reactiesReagerenAnoniem25 oktober 2012 om 07:30Ik ben geen dokter maar laat eens bloed prikken. Pfeiffer?
ReagerenJopo17 november 2012 om 19:47snel even naar de huisarts voor een check, persoonlijk heb ik zulke klachten ook en bij mij komt het door chronische hyperventilatie. dit is een veelvoorkomend verschijnsel in de puberteit en is gelukkig niks om je zorgen over te maken.
je klachten zouden ook van iets totaal anders kunnen komen dus ik zou gewoon even naar de dokter gaan 😉
ReagerenNatasha4 april 2013 om 19:01ik ben de laatste tijd heel duizelig en ben erg misselijk , ook als ik afwas kan ik niet er bij staan want daar ben ik veel te moe voor .. en ik lig alleen maar in bed door die moeheid , wie weet wat het is ?
ReagerenAnoniem4 april 2013 om 19:09Oh jee, dat heerst. Ik ben al zes weken doodop. Mankeer verder niets volgens de huisarts, maar als ik om me heen vraag, lijkt wel of iedereen energie kwijt is. Toch verstandig om bloed te laten prikken. You never know.
Reageren