- anita4 oktober 2012 om 12:24
Hoi allemaal
Ik weet niet goed wat ik moet doen.
Ik ben prikkelbaredarm patiënt maar ik ben de laatstetijd erg moe en steeds misselijk en duizelig.
Ik weet niet wat ik er mee moet ik ben al een paar
Keer bij de dokter geweest maar daar wordt ik niet wijzer
Van. wie kan mijn helpenGroetjes anita
2 reactiesReageren1990TD4 oktober 2012 om 12:33Hoi Anita, wat vervelend zeg! Ik ben niet erg bekend met het syndroom, maar had het er gisteren over met een klasgenootje die het wel heeft.
Zij heeft zelf ook wel eens klachten, meestal als ze veel stress ervaart. Heb jij de laatste tijd last van meer stress dan normaal?In hoeverre zijn vermoeidheid en duizeligheid symptomen van jouw ziekte? Kan je op internet verhalen vinden van mede-patiënten waarbij het door omstandigheden erger wordt of de klachten veranderen?
Heb je ook bedacht dat het misschien niet aan je darmen kan liggen? Vermoeidheid, duizeligheid en misselijkheid kunnen namelijk ook door andere dingen komen, zoals een tekenbeet (ziekte van Lyme) of pfeiffer… Google anders nog even naar de symptomen zonder dat je het prikkelbare-darmsyndroom vermeld. Misschien wordt je daar wat wijzer van 🙂
Hopelijk volgen er ook nog een paar reacties van mensen die er ervaring mee hebben… succes!
ReagerenAnoniem11 oktober 2012 om 07:08Tegen maagzuur helpt toch Maalox.
Reageren