- Last van lucht en snot19 september 2012 om 17:02
Hallo,
Ik heb sinds enige tijd last van mijn ademhaling, ik krijg minder lucht en loop al enige tijd met het probleem. Ik ben er al eens mee bij de dokter geweest, en die adviseerde me om te stoppen met roken. Ik heb toen een pompje ontvangen en als ik dat in neem dan gaat het iets beter. Ik heb nu voor mezelf het doel gesteld dat ik wil gaan stoppen met roken.
Nu heb ik begrepen dat rokers vaker last hebben van ademnood en dat het kan komen door de irritatie van de longen. Ik rook nu ongeveer vijf jaar. Maar het probleem is dat ik vaak “snot” in mijn neus heb zitten waardoor ik minder lucht krijg door mijn neus. Het is niet nat maar echt opgedroogd. Zodra ik mijn neus dan schoon maak is het ook even weg, maar keert het vaak snel terug. Is er een bepaalde oorzaak voor? En zijn er misschien mensen die hier trucjes voor hebben om van dit probleem af te komen?3 reactiesReagerenBart19 september 2012 om 17:04Bovenstaande is van mij, mijn naam is Bart, ter kennisname! Bedankt!
ReagerenQuote20 september 2012 om 11:44Stoppen met roken:
Reageren
http://www.stivoro.nl/Fien20 september 2012 om 12:47Hallo Bart, je zou een poosje een neusspray kunnen gebruiken. Overigens nooit te lang een neusspray gebruiken dus ook even zelf de bijsluiter lezen.
Reageren